zaterdag 10 januari 2015

Dé beauty trends van 2015





Op BehindTheTrend behandel ik natuurlijk wekelijks de trends, maar het leek mij ook wel leuk om de beauty gerelateerde onderwerpen en trends op mijn blog te behandelen. Laatst poste ik een video met de verwachtte trends van 2015, en dit wil ik ook gaan doen met beauty.
Er zijn wat leuke trends in aankomst in de beauty wereld, waar ik erg benieuwd en enthausiast over ben! Ben je benieuwd? Kijk mee!


Ik ben persoonlijk niet altijd fan van de recente trends, maar deze keer is het echt helemaal mijn stijl. Ik houd er van, en ik ben heel benieuwd wat jullie er van vinden!



Plum it is!
Laten we beginnen met de eerste trend, Plum! De donker paarse/bordeaux kleuren komen nog meer in de make-up voor. Niet alleen de lippen, maar ook de eyeliners en oogschaduws moeten aan de kleur geloven. 
Het is een heerlijke donkere mysterieuze kleur en ik vind het net wat specialer dan grijs of bruintinten. Ik houd er van, ik vind het een prachtige kleur en zal ik vaak gaan gebruiken!




Leave it undone?
"Ongedaan haar" is dé trend van 2015. In 2014 zagen we al veel messy waves en slordige vlechten. Dit jaar gaat het nog extremer en doen we extreem messy staarten, knotten en ongekamt haar. Het gekke is is dat dit soort kapsels op de catwalk veel meer moeite kosten dan in het echt. Je kan het natuurlijk niet kammen, maar ook touperen om het netjes rommelig maken. Er is namelijk een verschil tussen netjes rommelig, en rommelig. You understand? 
Laat je borstel dus een keer liggen en doe je haar in een losse rommelige knot!


Grafische nagels!
De veel gespotte nagellak trends is toch echt wel de bomb! Ik houd er van, lekker geometrische vormen toepassen. Het geeft net iets extra's, maar het is zeker niet moeilijk. Ook hier zie je, zoals op het linker voorbeeld, dat de nagels niet meer heel netjes gelakt te hoeven worden, stukjes en nagels over slaan is blijkbaar helemaal hot.


 

Lager die staart!
De paardenstaart is een paardenstaart, zullen misschien velen zeggen. Maar dat is toch niet helemaal waar. Ook de manier waarop je je paardenstaart draagt kan uit maken of je de trends volgt of niet.
De lage paardenstaart is op dit moment erg 2015. Je kunt er leuke variaties in maken zoals een staart in een loop (met topsytail) zoals op de onderste foto.
Een beetje jammer is het wel dat ik kort haar heb, maar misschien is het een leuke tip voor jullie!




Grunge.
De stoere en rommelige stijl blijft niet alleen in de haarstijlen, ook de make-up is grungy en messy. Ik houd ervan, al is het wel een lastige look om toe te passen in de realiteit en al helemaal in het dagelijks leven. Toch vind ik het prachtig om te zien dat alles expres rommelig en slordig wordt aangebracht. Ben ik daar de enige in?
Ik vind het een goede verandering, niet alles hoeft helemaal perfect en polished, dat zijn we zelf namelijk ook niet.

En dit waren de trends die ik wilde bespreken vandaag! Let me know welke trends jij leuk vind en welke jij wat minder vind. Zou jij mee doen als deze trends ook daadwerkelijk helemaal hot en happening zijn?


You might also like