dinsdag 30 september 2014

Some shots of my life #2 september 2014



Jeetje jongens wat vliegt de tijd snel! Ik kan me nog herinneren als de dag van gisteren dat we net in de maand september zaten, en nu zitten we alweer in de laatste dag! Morgen begint de maand oktober, de leukste maand, al zeg ik het zelf. (lees; Verjaardag!!)
De afgelopen tijd was een enorm hectische, drukke, maar geweldige tijd en heb ik weer hele leuke dingen mogen doen! Ik ga maar snel beginnen, want het is een behoorlijk lijstje.




Ik kreeg mijn Divimove contract weer opgestuurd samen met deze kaartjes, stickers en bandjes. Divimove is mijn Youtube netwerk, voor de mensen die zich het afvragen.



13 september zat ik in de studio van Crush radio! Tim, de radio dj, ken ik al een aantal jaar en dit was de eerste dag dat we elkaar in "real life" ontmoetten. We hebben gelijk een video voor mijn kanaal opgenomen, die aanstaande vrijdag online komt! Het was heel gezellig!


Op donderdag de 18e stond er iets heel erg spontaans op de planning. Of beter gezegd niet op de planning. Tim heeft een eigen programma in het programma Daily noise op Xite, en had daar voor een afspraak in Amsterdam met Bastian van Schaik! Helaas belde zijn camera man op het laatste moment af en ben ik in zijn plaats gesprongen. Het was ontzettend leuk om Bastiaan in het echt te ontmoeten, het is een hele aardige man.
Ook was het super interessant om dit te doen, want normaal sta ik eigenlijk altijd voor de camera en er niet achter. Het programma komt vandaag op tv, allemaal even kijken dus ;)




De zaterdag daarna was ik weer in Amsterdam te vinden, deze keer voor een draaidag voor het Youtube kanaal GirlsonCatwalk! Darcy, die de video's presenteert is een ontzettend leuke en vrolijke meid en het was heel leuk om deze dag mee te maken!
Het is grappig om te zien hoe anders dit weer gaat, check de belichting, de camera's, alles wordt voor je gedaan en je hoeft alleen maar even voor de camera te staan. Heel anders dan dat je bijvoorbeeld zelf een video maakt!
Één van de 4 video's staat al online op het kanaal, ga dat dus zeker even bekijken!


Helaas voelde ik mij vorige week totaal niet lekker en zat ik meerendeel van de week thuis in bed. Ik had een soort griep/verkoudheid en het is nog steeds niet helemaal weg. Erg vermoeiend, helemaal omdat ik net met een nieuwe opleiding en bezig ben met veel dingen daar buiten. Ik moet dat eigenlijk allemaal doen, maar ik kan het simpelweg niet.
Gelukkig gaat het al iets beter en ben ik wel weer alle dagen op straat en in school te vinden, dus dat scheelt ;)


Het afgelopen weekend waren mijn ouders 25 jaar getrouwd. Dat moest gevierd worden! We kochten slingers en versieringen en een mooi cadeau. Helaas had die iets vertraging, we hadden namelijk een digitaal fotolijstje besteld. Super leuk, zo kan je altijd je foto's in een lijstje doen en kan je ze steeds wisselen en/of updaten!


Die vrijdag gingen we lekker uiteten in een pannenkoeken boerderij! Super oldskool maar het was erg lekker en gezellig.


De dag erna ging ik samen met mijn moeder langs de Action om nieuwe spulletjes te kopen om mijn kamer op te pimpen. Onder andere voor mijn video's. Hier gaan jullie dus nog veel van terug zien!


En toen was het weekend weer voorbij! We gingen weer vol op aan de slag op school...


En ja, dit gebeurd er als je ons teveel tijd geeft voor een opdracht, we gaan aan de slag met Garageband en gaan helemaal los!


Gisteren hadden we "Thema" en daarvoor moesten we de stad in om een bepaalde route te lopen en om foto's te maken. We kregen er in totaal twee uur voor, maar aangezien wij al binnen drie kwartier klaar waren zijn we lekker bij de Subway een broodje gaan halen! Nommm

En dit was de tweede "Some shots of my life" van september! Ik wens jullie een fijne maand oktober toe ;) !

You might also like