maandag 18 augustus 2014

Home sweet home


Hi guys!!! I am back!! Na vier en een halve week op vakantie te zijn geweest kan ik ook weer niet wachten om terug aan het werk te gaan!
Ondanks het slechte weer, waar ik jullie later nog mee ga vervelen, heb ik me erg vermaakt. De leuke feestjes met de herkenbare summer hits, de dagen op het strand, het lekkere eten en nog veel meer!
Een klein foto verslagje van mijn vakantie, de vlogs volgen zo snel mogelijk!



Zoals jullie weten ging ik dit jaar weer op vakantie zoals alle andere jaren naar het prachtige Italië, om precies te zijn het Lago di Como. Ik was daar vier en een halve week, en heb daar heerlijk genoten van de vrijheid en het niets hoeven doen. Al was dat, om eerlijk toe te geven, nog best lastig! Vooral de eerste week dacht ik steeds dat ik nog een grote to do list had voor die dag en dat ik niet relaxed kon zitten omdat ik weer aan het werk moest. Iets wat die weken er voor namelijk wel het geval was.
Ondanks dat ben ik al snel kunnen gaan genieten van de zon, het meer en de heerlijke sfeer daar!



Het weer was daar in tegen een behoorlijke domper, van de vier en een halve week hebben we maar ongeveer anderhalve week of nog niet eens een week écht mooi weer gehad. Maar dan was die week ook nog echt ontzettend verspreid. Dus je had twee dagen regen, één dag mooi, drie dagen regen, één dag mooi. Ja, zo slecht heb ik het weer nog nooit mee gemaakt.
Ik had het niet eens zo slecht hoor, omdat we een vaste plek hebben staat onze tent en caravan als een huis, dus was daar niets mee aan de hand.


Ik weet uit ervaring dat er elk jaar redelijk wat feestjes, feesten en festivals plaatsvinden in de maanden juli en augustus. Super leuk natuurlijk, zo zie je ook weer wat andere plekken en mensen.
Omdat er ook een groot deel van mijn familie naar Italië gaat elk jaar heb ik het daar ontzettend gezellig mee gehad, en waren de feestjes een groot succes!
Wel moet ik altijd erg lachen om de manier hoe ze een feest neer zetten op het podium. Zo moet je namelijk niet raar opkijken als er iemand op het podium staat die de hele tijd door de nummers heen praat, het publiek probeert te laten dansen en zelf er bij staat als een zoutzak. En nee, dat is nog niet eens de dj, want die wordt naar de achtergrond gedrukt.
Ook zijn de "sexy" danseressen op het podium een standaard dingetje in Italië, geen idee wat het toevoegt, maar goed, uiteindelijk wordt je avond toch wel gezellig, dus dan maakt het ook allemaal niet meer uit.



Ik heb een heerlijke vakantie gehad, nogmaals, maar ik kan echt niet wachten om weer aan het werk te gaan, en om met mijn nieuwe studie te beginnen.
Nu ik dit typ klinkt het eigenlijk zo onwerkelijk, alles, hoe ver ik gekomen ben met Youtube, dat ik deze opleiding ga doen en nog veel meer. Ik ben super dankbaar, voor alles, en voor iedereen!

Op dit moment ben ik bezig met een enorme to do list af te werken, en door een doos vol met nieuwe producten te reviewen. Ook ben ik bezig met een heel nieuw en groot project, waar ik helaas nog niets over kan zeggen. Ik kan het echt nu al wel van de daken schreeuwen, maar ik moet me in houden. Niet alles is namelijk nog zeker etc.

Ik wil jullie heel erg bedanken voor het lezen, en ik ben wel benieuwd, hoe was jouw vakantie? Let me know!

You might also like