woensdag 20 augustus 2014

Een nieuw jasje voor mijn blog



Toen ik terug kwam van vakantie keek ik weer eens goed naar mijn site. Ik voelde me er niet meer zo goed bij, het was rommelig, ik was toe aan verandering.
Dus dat deed ik, omgooien die boel! Ik vind het ontzettend gaaf geworden, lekker strak, klaar voor het najaar en helemaal mij.

Dit kwam eigenlijk omdat ik daarvoor een nieuwe foto wilde maken voor mijn endcard voor mijn hoofdkanaal video's. Ik vond die foto nu wel een beetje oud aan het worden, dus schoot ik een paar nieuwe, die je ook aan de zijkant van mijn blog ziet.
Goed, een nieuwe foto dus, die ik op mijn blog wilde hebben. Toen ik het er op zette vond ik mijn blog nog rommeliger worden, en wilde ik alles net wat meer geordend hebben.
So I did.

De header is ook iets veranderd, de foto is weg, aangezien ik nu een "welkom" foto heb aan de zijkant van mijn blog. Ik het is basic, maar ik ben er zelf niet helemaal tevreden over. Mensen die misschien ideeën hebben, twijfel niet om ze te delen! Of als je zegt, ik zou wel een leuke strakke en simpele header willen maken voor je, laat het me weten, ik weet dat er zoveel mensen zoveel beter zijn in dit dan ik.

Goed, dit was de post van vandaag alweer, vanmiddag komt mijn eerste vakantie vlog online!

You might also like