donderdag 10 juli 2014

New in: Ipod touch 4g 8gb


Al een tijdje zoek ik naar een mp3 speler om muziek te luisteren. Je zal wel denken, dat kan toch gewoon op je mobiel? Ja dat klopt. Maar ik vind het niet chill om mijn batterij leeg te maken om muziek te maken. Straks ben ik lekker muziek aan het luisteren, valt mijn telefoon uit en ben ik vervolgens niet meer bereikbaar. Dat vind ik gewoon geen fijn idee.
Daarnaast vind ik het fijner om een iets kleiner apparaat bij me te hebben voor bijvoorbeeld het sporten.
Ik zocht al weken Marktplaats af, omdat je daar nog best goede koopjes kan vinden! Uiteindelijk kocht ik deze Ipod touch 4g, waar ik echt ontzettend blij mee ben.
In dit artikel vertel ik je er meer over!


Zoals ik al zei, Marktplaats is the place to be als je niet perse een nieuwe mp3 speler wilt, maar er toch een wilt die prima werkt.
De afgelopen weken zocht ik en zocht ik, zonder resultaat. Het leek me leuk om iets van Apple te kopen, aangezien ik net een nieuwe Imac heb. Dat zou dan via Itunes goed werken!
Ik heb ontzettend veel mensen gemaild via advertenties van verschillende apparaten. De Ipod nano, Ipod touch, en nog veel meer. Of ik vond het toch iets te veel geld om er aan uit te geven, of ik vond het apparaat uiteindelijk toch niet mooi genoeg. (Lees; gebruikerskrassen, kleur, zonder oplader)

Een paar dagen geleden zat ik weer eens te kijken op Marktplaats en vond ik bovenstaande Ipod touch 4g met 8 gigabyte. Voor maar 75 euro. Ja, dat las je goed.
Normaal zijn deze in de winkel denk ik zeker wel meer dan 100 euro, verder heb ik er weinig verstand van, maar het zou een goede deal zijn.
Ik appte mijn vader, die er wel wat meer verstand van heeft, en hij belde meteen om hem te reserveren. De volgende ochtend ging hij langs en nam hem voor me mee. JEEJ!


Dit is hem dus. Ik heb er al wat mee gespeeld en het is echt net een telefoon maar dan zonder nummer. Je kunt er apps op zetten, muziek, video's en foto's, super handig dus!
Ik ben van plan om hem zo leeg mogelijk te laten wat betreft apps en video's, ik wil dit echt puur gebruiken voor muziek. Toch is het fijn dat die opties er zijn.


75 euro lichter dus, maar een mooie Ipod touch rijker, en dat net voor vakantie!
Dat was dan ook wel mijn plan, ik wilde hem mee nemen op vakantie om er mee te sporten, en voor onderweg om naar muziek te luisteren. Dit doe ik dus liever niet met mijn mobiel.



Dit is dus mijn recentste aankoop, waar ik heel blij mee ben!
Hebben jullie nog tips of handige trucjes voor de Ipod, let me know, zo erg handig ben ik namelijk ook weer niet ;)

You might also like