dinsdag 11 februari 2014

Valentines day!

PERFECT<3
Vandaag weer een column van Nida! Een beetje kort op de andere column, maar omdat ze een leuk idee had voor een artikel voor valentijn is die wat vroeger. Over ongeveer twee weken kunnen jullie weer iets nieuws van Nida verwachten, have fun!


Vrijdag 14 Februari is het Valentijnsdag. En ook dit jaar is het natuurlijk leuk om iets origineels te geven aan je Valentijn. Zelf had ik ook enige inspiratie nodig voor iets leuks. Ik geef meestal iets kleins aan mijn vriendinnen op Valentijnsdag. Altijd leuk om van die lieve reacties te zien. ;-) Ik heb wat foto’s verzameld voor wat inspiratie. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben. Maar goed, we zullen maar snel beginnen want het is immers bijna Valentijnsdag!


Het meest standaard vind ik de lieve kaartjes of rozen. Het blijft altijd leuk om een kaartje te ontvangen van iemand die om je geeft. Het maakt het extra leuk als het dan ook nog eens zelfgemaakt is natuurlijk! Verder is een roos of boeketje bloemen natuurlijk net zo leuk om te krijgen. Ik vind het echt schattig als een jongen zoiets aan een meisje geeft. 
Hierboven heb ik ook een plaatje ingevoegd van een mooi fotolijstje inclusief de quote: ‘I love you more than cupcakes xoxo’ Ik zou het echt heel leuk vinden om zo iets te krijgen. Het ziet er ten eerste super schattig uit en zeg nou zelf, wie wil er nou niet meer geliefd zijn dan cupcakes?



De chocolaatjes… Dat kan nooit mis zijn. Het is misschien een beetje standaard, maar kijk hoe leuk de hierboven getoonde chocolaatjes zijn! Zelf ben ik echt verzot op aardbeien. Al helemaal als ze ook nog eens bedekt zijn met chocola. Thuis hebben wij een grote chocolade fontein, maar van die schattige kopjes voor het chocolade fonduen zijn echt heel leuk. Leuk om als cadeautje te geven, maar nog leuker om samen van te smullen. Volgens mij heb jij een soort vergelijkbare schaaltjes om te chocolade fonduen bij de Xenos. Daarnaast kunnen de standaard bonbons ook vervangen worden door lieve schattige aardbeitjes met chocola. Ik vind de laatste foto heel erg leuk bedacht. Mij kun je zoiets altijd wel langs komen brengen!



Om nog even in de stemming te blijven van lekkernijen, hierboven een collage met nog meer zoetigheid! Vinden jullie die cupcakes niet super schattig? Ze zien er echt perfect uit. Ik doe altijd een poging om van die mooie cupcakes te maken, maar helaas lukken ze nooit zo goed. Gelukkig kun je ze ook gewoon kopen!



Ieder jaar doe ik wel een lief roze kleurtje tijdens Valentijnsdag op mijn nagels. Zelf ben ik nooit zo een ‘pro’ in de mooiste figuurtjes op mijn nagels te maken, dus ik houdt het meer bij de onderste foto. Het is misschien ook leuk om dit samen met vriendinnen te doen bijvoorbeeld. Ik weet zeker dat je echt leuke reacties krijgt als je van die schattige nagels hebt.



Dan nu over naar de cadeautjes. Ik ben zelf echt heel erg fan van de persoonlijke cadeautjes met herinneringen. Zo een ‘Instagram’ kussen zou ik echt een geweldig cadeautje vinden. Al je favoriete momenten op een kussen! Het is ietwat prijzig en volgens mij nog niet via een web shop in Nederland verkrijgbaar (Correct me if I’m wrong). Een bekende site om dit te bestellen is stitchtagram.com. Cadeautjes hoeven natuurlijk niet duur te zijn. Je kunt ook een klein pakketje maken van wat lekkers met een leuk kaartje eraan. Net zo leuk om te krijgen!



Als laatste wil ik jullie nog wat leuke DIY ideetjes meegeven voor als je iemand bent die graag knutselt. Met wat rood papier, een schaar en wat behendigheid kom je al een heel eind. Knip een ronde cirkel en maak er schattige roosjes van. Je kunt ze verwerken in een krans, op takken als accessoire of aan een slinger. Je zou het ook met echte rozen kunnen doen, alleen ben ik bang dat ze het na een dagje niet bepaald meer levend zijn. ;-) Alhoewel het ook maar een dag Valentijnsdag is, maar zoiets schattigs wil ik wel wat langer zien hangen.

Ik hoop dat jullie wat nieuwe ideeën op hebben kunnen doen en misschien nu wel weten wat te doen op Valentijnsdag of te geven? Ik in ieder geval wel. Waarschijnlijk maak ik zo een papieren roosje die ik plak op een zelfgemaakt kaartje met daaraan een klein pakketje met wat chocolaatjes. Simpel, maar toch leuk om te geven vind ik. Wat waren jullie van plan?
Tot de volgende keer!
Nida

You might also like