dinsdag 11 februari 2014

Aanrader!: Lush buffy


Ik heb al jaren last van een droge huid. Vooral wanneer de temperaturen weer naar beneden vliegen, maar zelfs in de zomer.
Daarvoor heb ik al behoorlijk wat producten getest om mijn huid te temmen, maar vaak werkt het maar voor een paar uur of is het het toch niet helemaal. Nog steeds blijf ik zoeken naar het perfecte product tegen een extreem droge huid, en laat ik nu laatst een perfecte kandidaat gevonden hebben.



Ik hou van Lush, en sinds ik daar wat producten van heb gekocht en geprobeerd word ik er steeds gekker op. Het begint met de zeepjes, dan de douchegels, gezichtsreinigers en bad spulletjes, het is een soort verslaving. (Of gaat dit te ver?)

Voor de gene die Lush niet kennen, het is een merk met geweldige (naar mijn mening) producten voor je huid, haar, en noem maar op. Het zijn vaak allemaal verse producten, en heel belangrijk, niet op dieren getest. 

Met mijn verjaardag kreeg ik een Lush cadeaubon, want veel mensen weten hoe gek ik op Lush ben. Het enige wat mij tegen houd zijn vaak de prijzen die soms aardig aan de hoge kant liggen. Ik was meteen enthousiast en begon al na te denken wat ik voor die cadeaubon zou kunnen kopen.
De kerst collectie verscheen in de winkels en ik bedacht me dat ik daar iets van wilde hebben.

Maar ja, je weet hoe die dingen gaan. Ik kom niet dagelijks een Lush winkel tegen en de keren dat ik er ben heb ik of de bon niet mee of is het item wat ik wilde hebben uitverkocht. Tja, dat schiet niet erg op.



Toen ik laatst in Den-haag was voor school liep ik even de Lush in en na wat rondgesnuffeld te hebben eindigde ik bij de bodybutters. Ik vroeg wat naar de ingrediënten en wat de verschillen waren van de blokjes die keurig op een stapeltje lagen.
Daarnaast lagen de scrubs, die er ook wel erg verleidelijk uit zagen. Ook scrubben is voor mij een feestje, ik vind het heerlijk om mijn huid weer heerlijk zacht te maken.

Ik heb een droge huid, vaak last van een ongelijkmatige huid en zocht eigenlijk ook nog een goede scrub. Ik vertelde het aan de medewerker die in de Lush werkte en ze raadde mij de Buffy aan, een bodybutter met scrub! Wie het heeft bedacht weet ik niet, maar die gene moet een genie zijn geweest.

Ze teste het uit op mijn hand en ja, dan ben je verkocht. Het voelde zo goed!
En hop, daar ging het blokje, keurig in een bijpassend doosje in een tasje mee naar huis. Om vervolgens een uitgebreide test beurt te krijgen.


Ik verwachte dat hij fijn zou zijn, vooral omdat ik het al aan had gevoeld op mijn handen en daar erg enthousiast over was! De geur is lekker, de scrub is op een goede grootte, en ga zo maar door.

Toen ik klaar was met douchen pakte ik mijn bodybutter en wreef hem over mijn huid, een zachte en tegelijkertijd gevoede huid bleef achter, awesome!
Zelfs aan het eind van de dag voelde mijn huid nog zacht van de bodybutter. En nee, dat was niet het vieze sticky laagje dat je wel eens over houd aan een bodybutter of lotion, nee, een echt soepel laagje, met een mooie glans. Ik was verrast!


Dit zijn trouwens foto's van na het eerste gebruik, zo zie je de scrubdeeltjes wat beter zitten. Ook was ik in het eerste opzicht niet van plan om een artikel er over te maken maar na de test moest en zou ik er wat over posten!

Het is ook een goed verkopend product bij Lush, dit zeggen ze er zelf over:
Buffy geeft je achterkant een flinke beurt met een krachtige scrub van gemalen amandelen, rijst en adukibonen gemixt met vochtinbrengende oliën. Gebruik in douche of bad als je huid nat is en je dode huidcellen verdwijnen en bloedcirculatie wordt gestimuleerd met citroen olie. Gezonde, gladde billen zijn het resultaat.Goed laten drogen voor je Buffy weer opbergt!




Hieronder zie je nog een leuk interessant filmpje van Lush, over hoe Buffy wordt gemaakt!




Een behoorlijke aanrader dus, ik ben om! Ben jij iemand die het bijna op heeft gegeven om een perfect product te vinden voor je droge huid? Ik zou zeggen, probeer Buffy!

Ik ben wel benieuwd, wat gebruik jij voor je droge huid?

Photobucket

You might also like