vrijdag 14 februari 2014

Valentijn (voor de niet gelukkige)

Untitled

Ja wel hoor, Nida scheef er afgelopen week al over, het is weer valentijn! De dag dat de flauwe valentijns kaartjes weer te voorschijn worden gehaald. De knuffels en roosjes weer over en weer gaan van de beste vriendinnen, familie, of uiteraard je lover. Naar mijn idee hebben de meeste singles het liefst dat de dag zo snel mogelijk weer over is en we gewoon verder kunnen met de rest van de week, of in dit geval weekend. Zo ook ik. 



Valentijn. Tja, wat moet ik zeggen? Het is een dag die met een noodvaart vanuit Amerika is aan komen waaien en ik heb altijd het gevoel dat het, vooral als je single bent, behoorlijk ongemakkelijk over kan komen.
Want zeg nou eerlijk, hoe geweldig is het idee om een vaste dag in het jaar te plannen dat iedereen bijna verplicht rode rozen met zoete snoepjes en een nog zo zoet en fout gedichtje er bij geeft aan je crush

Zoals je hoort heb ik er gewoon niet veel mee, nee Valentijn is leuk omdat er nog meer chocola te koop is, met name de schattige vormpjes met hartjes. Maar hé, mijn tijd komt nog wel. Een keer. Ooit.


My love life

Om heel eerlijk te zijn, ik ben best van de romantische dingen, maar het kan een grens hebben, ja jongens, romantiek kan te ver gaan. 
Vaak is het allemaal zo'n must en komen jongens met de meest uitgekauwde ideeën die kant en klaar van het internet zijn af geplukt. Ja, een beetje zoals de kids dat op school doen tegenwoordig.
Het is ook moeilijk hoor, dat geef ik toe. Ga jij er maar aan staan, iets leuks en romantisch iets bedenken voor een meisje.
Maar nee, zo moeilijk ben ik nou ook weer niet. Juist niet, misschien wel.
Doe maar lekker gewoon, zou ik zeggen. Al die cliché dingen kennen we nou wel, right?



.

Ik ben heel benieuwd, wat vinden jullie van de dag valentijn? Heb jij er altijd wel zin in? Verwacht jij stiekem ook een roos of een cadeautje van iemand? Of stuur je er zelf één?
Laat het hier onder achter!

Have a nice Valentinesday!

Photobucket

You might also like