zaterdag 8 februari 2014

Some shots of my life #1 Februari 2014


En het is alweer februari! Ik ga vandaag weer wat foto's laten zien van de afgelopen tijd, van februari!
Er is weer ontzettend veel gebeurd, met, maar ook buiten mijn blog. Nieuwe samenwerkingen ging ik aan, ik ging naar Den-haag, en noem maar op.
Kijk je mee?






Een tussenuur, wat ik de laatste week wel mis. Ik vind het vaak vervelender om een tussen uur te hebben dan eerder uit te zijn. Toch vind ik het af en toe wel lekker, even een uurtje rust tussen je lessen door.
Afgelopen maandag ging ons nieuwe rooster in, en nu heb ik helemaal geen tussen uren meer in mijn rooster, maar moet ik elke dag veel later beginnen, en ben ik dus ook laat uit.


Dit was afgelopen dinsdag, op naar Den-haag! 
Met mijn klas gingen we de tweede kamer bezoeken, en kregen we wat testjes en dergelijke. Een leuke dag, het was weer eens iets anders!


Lunch van de dag, een beetje ongezond maar hé, dat mag best. We konden eerst even een paar uur  de stad in om bijvoorbeeld te shoppen. Altijd leuk.


Na dat we in de tweede kamer waren gaan kijken hadden we een interview met een politicus van de VVD. We stelden wat vragen en daarna was de dag alweer voorbij!

Veel mensen gingen daarna meteen weer terug naar huis met de trein, maar ik bleef met nog 5 anderen achter om lekker ergens uit eten te gaan, fun!!


Een lekkere vertrouwde pizza hawaii.


Dit stukje taart was echt het toppunt. Dit was zooo lekker! Het was een chocolade truffel taart en had een heerlijke bodem van zacht deeg.
Ik hou van chocolade taart en chocolade mousse, dit was een combinatie van beide, nom nom.


Nog even een leuke groeps foto met de klas.
Het is toch wel raar, we zijn een hechte groep en na dit jaar vallen we allemaal weer uit elkaar. Tenminste, de meeste van ons wel.
Het voelt als een tweede keer groep acht, wat toch wel gek is.


En nog even een collage van de dag!


Super leuk, een paar dagen geleden waren Lenette en ik plotseling om 1 uur uit in plaats van 4 uur. Shopping time! We gingen even de stad in en wilden wat in de Mac donalds gaan eten, waarna we naar mijn huis zouden gaan om deze video op te nemen.
Toen kwamen we een volger tegen! Ik vind het altijd zo gek om dit mee te maken, maar tegelijkertijd zo leuk!


En dan, ja ook ik ga er over beginnen, Flappybirds. Dat verschrikkelijke spel waarvan je wenste dat je het nooit had geïnstalleerd.
Mijn record is op dit moment 16, en die van jouw?


Ik hoop dat jullie het leuk vonden, dit was mijn week!


Photobucket

You might also like