maandag 27 januari 2014

Some shots of my life #2 Januari





Een dagje strand, dat was al lang geleden! Ik ging samen met mijn ouders en hondje naar het strand en heb daar wat gefilmd en gefotografeerd. Ik vond het wel weer even lekker om daar te zijn! Deze week kunnen jullie een korte video verwachten op mijn tweede kanaal. (Die verschijnen niet op mijn blog)



Ik poste deze foto op Instagram met de tekst dat ik deze schets misschien ging gebruiken in mijn project van tekenen voor mijn derde schoolexamen. 
Op het moment loop ik nog heel erg te twijfelen maar vind ik het wel leuk om er mee bezig te zijn.


Even lekker 's avonds laat een artikeltje schrijven, jeej!


Het regende, het was koud, en iedereen was somber. Jawel, het was blue monday en ook Milou had er last van. De hele dag in je mandje liggen, tja, ik zou het niet afwijzen!


Een beetje een onduidelijke foto maar dit is de enige foto die ik ervan heb. Ik kocht namelijk een tijdje geleden een paar items voor mijn gerbils op de webshop Queenies.
Ik kocht wat zand, een paar treats en ook deze houten stronk. Ze vinden het ontzettend leuk om er over heen te klimmen of er onder te schuilen, cute!


Een melige dag op school bij tekenen, wat eindigde in een prachtige tekening bij de rest van de werken van een opdracht. Deze portretten zijn getekend door de 2e klas dacht ik, en hangen al een poosje op deze muur.
Een klasgenoot pakte zijn kans toen ik de pastel krijtjes te voorschijn hield en tekende een "zelfportret". Vast geniet en al hing hij daar dan, klaar om gezien te worden door de mensen die er die middag naar de opendag kwamen, awesome!

Jammer genoeg was hij de volgende dag al weer weggehaald, de docent kon het niet zo erg waarderen.


Dit was de zelfde dag, maar een andere les. We hadden dat uur onze mentor en hadden weinig te doen dus gingen we wat dingen tekenen op het whiteboard.
Want ja, hoe leuk is het om docenten na te tekenen en die vervolgens te raden?


Ik ben achter de schermen druk bezig met regelen van leuke samenwerkingen en acties. Vaak hebben jullie dat niet door, omdat het, zoals ik al zei, achter de schermen gebeurd.
Deze leuke rietjes komen van deze webshop, neem alvast een kijkje!

En dit was het weer, tot de volgende keer ;)
Photobucket

You might also like