vrijdag 27 december 2013

Some shots of my life #2 December



Hey dames!
Ik hoop dat jullie een hele leuke kerst hebben gehad! Vandaag heb ik weer een nieuw artikel voor jullie, met veel kerst en andere foto's!
De afgelopen week heb ik veel gedaan, van een kerstgala tot een tripje naar Den bosch, het was weer lekker druk en hectisch. En ja, ook terwijl mijn vakantie was aangebroken!





Dit was mijn outfit toen ik naar het kerstgala van mijn school ging! Jammer genoeg was het mijn allerlaatste gala, omdat ik nu in mijn examen jaar zit. Het is altijd wel heel gezellig en leuk om bij te zijn.


Nog even een leuke foto voor op Instagram samen met Lenette!


Een dagje in Den bosch! Met, uiteraard, een bossche bol! Het was ontzettend leuk en gezellig, ik ging samen met mijn zus. We gingen op een zaterdag, dus er was ook nog een ontzettend leuke markt!


En dit was onze lunch! Een heerlijke clubsandwich met zalm en eiersalade. Het was echt ontzettend lekker, en zeker na de trek die ik van het shoppen had gekregen.


Milou, onze hond, gaat eens in de zoveel tijd in bad, en afgelopen week was het weer tijd ervoor. Haar mandje waar ze in slaapt ging de wasmachine in en Milou ging in bad. Ze vind het nooit zo fijn, vandaar het zielige kopje, awhh.


Kijk alle pakjes onder de kerstboom!


Op kerstavond hebben we met het hele gezin een film kijken, namelijk The santa claus 3! Nummer 2 was op tv, maar aangezien we die allemaal al hadden gezien besloten we de derde versie te kijken, een zekere aanrader!


Dit was eerste kerst dag, een heerlijk voorgerechtje met ragout! Het was vrij basic, maar ontzettend lekker. Omdat mijn vader moest werken (hij is brandweer man en werkt 24 uur), en alle vrouwen uitgenodigd waren om op de kazerne te eten (dus ook mijn moeder) waren we alleen thuis.
Het was heel gezellig!



En dit was tweede kerstdag. 's ochtends hebben we gezellig met z'n alle ontbeten en de pakjes uitgepakt, en in de middag het old school Monopoly gespeeld.
's avonds was ik alleen, omdat de rest naar familie ging en ik mij niet zo lekker voelde. Daarom at ik lekker sushi!

En dit was mijn week, ik hoop dat jullie het leuk vonden!
Hoe was jullie kerst?

Photobucket

You might also like