dinsdag 24 december 2013

Merry christmas!

the day before Christmas

Het is kerst avond en dat betekend dat de meeste mensen gezellig bij elkaar zitten, en de volgende dag is het kerst!
Gezellig met elkaar eten, cadeautjes, en nog veel meer. Ik wens jullie een hele fijne kerst!


Een leuke tip als playlist van kerst liedjes op Youtube:



Candyy


Dit waren de outfits van Lenette en mij toen we naar ons allerlaatste kerstgala gingen. Het was ontzettend leuk, en heel gezellig om dat met iedereen nog één keer mee te maken.
Mijn jurkje kwam van de primark, van een oude collectie, en mijn schoenen kwamen van Van Haren. De armband van Kruidvat, check hier de shoplog.
Mijn haar had m'n schoonzus in gevlochten, ze werkt in een kapsalon en deed dit met mijn verjaardag ook. Ik vond het super gaaf staan!


Onze pakjes liggen al dagen lang onder de kerstboom, en eigenlijk is dit niet eens alles.
Elk jaar krijgen we een kleinigheidje van onze ouders, maar sinds een paar jaar kopen m'n broer, zus, ik en tegenwoordig ook mijn schoonzus (Vriendin van mijn broer) ook cadeautjes voor iedereen!
Ik vind het altijd super leuk om pakjes te krijgen, maar nog veel leuker vind ik het om ze zelf te geven. Eerst bedenken wat leuk is voor iemand, in de stad shoppen, het inpakken en dan natuurlijk de reactie van die gene die het pakje open maakt.


Ik wens jullie ontzettend leuke feestdagen toe, met veel mensen om je heen, gezelligheid, eten, pakjes en warmte!

Merry christmas!!
Photobucket

You might also like