dinsdag 3 september 2013

Swatch: Kiko nail lacquer 282, Sugar mat 644 + 634




Nagellak is iets wat ik altijd maar blijf kopen en waar ik eigenlijk nooit genoeg van krijgen. (Ook al zeg ik van wel, diep van binnen schuilt er een klein monstertje in mij). En tja, als nagellak in de sale is of als de kleurtjes gewoon zo mooi zijn, (En bovendien zo anders dan die andere kleur roze) dat je zelf gewoon excuses gaat bedenken om het heel normaal te laten lijken dat je zoveel nagellak koopt.
Oke, bij mij valt het nog reuze mee, ik nam bij Kiko in Italiƫ maar 3 nagellakjes mee, en daar ben ik stuk voor stuk helemaal bij mee.




De kleuren die ik mee nam zie je hier. Ik nam 2 nagellakjes mee die uit de Suger mat collectie kwamen, een blauwe met glitters en een zacht roze/lila tint. Als derde kleur nam ik een mooi knal roze barbie kleurtje mee. Want nee, je kan nooit genoeg roze nagellak hebben ;)


Het meest nieuwsgierige was ik naar de Suger mat nagellakjes, zouden ze een goede vervanger zijn van de bekende liquid sand lakjes van OPI? Deze kleur sprak mij het meest aan en aangezien ik ze eerst even wilde uittesten besloot ik het om het bij deze te houden, tenminste, voorlopig. 
Dit is een mooie helder donker blauwe kleur met zilvere glitters er in. Niet van die chunky neppe glitters, maar echt mini schilfertjes die gelijkmatig op je nagels terecht komen.



Ik maakte de foto in het zonlicht, anders zag je de glitters niet goed uitkomen op de foto. Ik ben helemaal dol op het resultaat! Het is wel even wennen hoor, dat ruwe op je nagels. Maar, ik moet zeggen dat ik het wel super gaaf vind staan. Helemaal in combinatie met de glitter deeltjes.
De nagellak bleef super lang zitten, ik denk door de structuur dat hij beter hecht aan je nagels. Ik kon er zeker 3 dagen mee lopen zonder chips! Normaal is dat echt niet zo, en is het bij 1 of 2 dagen al raak.
Ik wilde meer!


De tweede keer dat ik langs de Kiko store ging besloot ik dus om nog zo'n nagellakje mee te nemen. Helaas waren er toen nog minder kleuren, maar ik vond toch wel een kleur die mij redelijk aansprak. Dat was deze roze kleur, die een beetje naar lila neigt. Hij is helemaal cream en je ziet geen glittertjes of zo.


Hoe leuk en lief is dit kleurtje? Ik vond hem echt heel leuk en draag hem dan ook vaak. Of ik hem leuker vind dat de blauwe weet ik niet, omdat ik toch wel snel met dit soort lakjes heb dat ze te basic zijn, met daar bij dat ze dus ook mat zijn.
Ik vind ze allebei fijn en leuk, dus ook dit was een goede aankoop!


Dan heb ik ook nog een "normaal" nagellakje gekocht, namelijk deze roze kleur. Zoals ik al zei, van roze kun je geen genoeg hebben, ik in ieder geval niet!
Ik kocht deze kleur omdat ik het wel weer eens leuk vond om een tint er bij te hebben, en omdat de roze kleurtjes er snel door heen gaan vond ik het eigenlijk een soort "must".


Dit is de kleur! Eigenlijk is hij heel basic en er valt niet zo veel bijzonders over te vertellen. Hij is helemaal creamy, dus geen glittertjes of effecten. Met roze vind ik dat altijd wel fijn, anders word het helemaal snel te veel en te girly.

Ik ben ontzettend blij met de nagellakjes! Lakken doen ze fijn, ook de sugar mat lakjes, al moet je niet te langzaam doen, ze drogen redelijk snel en dan krijg je rare ophopingen van de kleine zand deeltjes.
Het mooiste aan deze nagellakken zijn dat ze maar €1,50 per stuk zijn! Jeah, that's right, €1,50!

Neem zeker even een kijkje bij de nagellakjes als je ooit in een Kiko store komt, ze hebben leuke kleuren, leuke extra collecties en lakken fijn! Qua structuur doen ze mij een beetje denken aan Catrice, dus dat is helemaal prima.

Have a nice and sunny day!

Photobucket

You might also like