maandag 2 september 2013

Oh, hello september!


~SEPTEMBER~

De tijd vliegt veel te snel voor bij. De zomervakantie leek voor mij net een maand te duren of ik zit al weer op school. Vandaag is het voor veel mensen even moeilijk, we moeten weer aan de bak.
De zomer is bijna voorbij, dat is waar het op neer komt. Herfst en wintercollecties stromen de winkels, bladen en online shops weer binnen, en ook de kruidnoten liggen alweer met bakken vol in de winkels, logisch toch?
Persoonlijk vind ik de herfst echt leuk, maar leuker dan de zomer? Nou, ik weet het niet. Wat ik wel weet is dat de zomer altijd veel te snel voor bij gaat.

Het is ook nooit goed eigenlijk, Maar ja, toch is het zo.
De scholen zijn weer open, en iedereen gaat weer een nieuw jaar in. Zo ook ik, en gek genoeg heb ik er ontzettend veel zin in! Zoals jullie weten is het mijn laatste jaartje en ik ben klaar om een stap verder te zetten. Eindelijk doen wat ik echt leuk vind en niet standaard vakken en opdracht te moeten.

Vandaag even geen lang artikel, omdat ik merk dat ik de laatste tijd niet meer zo gemakkelijk een artikel er uit gooi. De ideeën vliegen door mijn hoofd maar ik krijg er gewoon niks uit. Misschien is het dat ik gewoon weer even in een standaard routine moet komen met school en werk er bij, maar het kan dus zijn dat er af en toe geen artikel is. Begrijp me niet verkeerd, ik doe echt moeite om een artikel online te zetten, en als ik een artikel online zet moet dat een goed artikel zijn, en niet iets wat ik zomaar even snel heb geschreven. Nee, 'beter iets dan niets' is niet helemaal mijn ding denk ik.

Rainbow walk


Verder ben ik gaan nadenken over mensen die af en toe een verhaal kunnen posten op Inspiredbybeauty. Denk bijvoorbeeld aan een columniste maar dan voor 1 of 2 keer en dat zij af en toe een zelf gemaakt verhaal online kan zetten. Ik weet niet of dit leuk is en of er mensen zijn die dit kunnen of willen doen, ik hoor het wel ;)

Nou, ik ga maar even genieten van mijn laatste dag vakantie, dinsdag begint mijn eerste echte les dag.
Ik wil iedereen ontzettend veel succes en plezier wensen dit jaar, you can do it!

Have a nice day!
Photobucket

You might also like