dinsdag 10 september 2013

Reminder: A.s vrijdag Modeshow looking good for Kika!


Remember de video waar ik het over de modeshow had die georganiseerd wordt door een vriendin om daar geld mee op te halen voor stichting Kika? Het is al bijna! Hier boven zie je nog even een poster die speciaal is gemaakt voor de modeshow, met alle belangrijke informatie.
Heb je de video niet gezien? Klik even snel terug naar dit artikel, en kom daarna weer hier terug.



Een korte samenvatting, dat leek mij wel belangrijk. Aanstaande vrijdag is er een modeshow die wordt georganiseerd door een vriendin, en het geld wat ze er mee op zou halen gaat naar stichting Kika.
Waarschijnlijk is dit niet een onbekend iets, het is namelijk een heel belangrijke stichting. Ze halen geld op voor kinderen die de ziekte kanker hebben.

Ze pakte het meteen groots aan, en heeft alles helemaal geregeld. Van verschillende merken die de catwalk op komen tot goodie bags, ik heb echt heel erg respect voor haar!

Lenette en ik zijn ook aanwezig op de modeshow, en wij, en natuurlijk Robin ook, zouden het heel erg leuk vinden als jullie willen langskomen! De prijzen, tijden en dat soort dingen staan boven aan op de poster, ik beloof je dat het ontzettend leuk gaat worden.
Uiteraard is er een mogelijkheid om na afloop gezellig even een praatje te maken, dus ik zou het leuk vinden om even met jullie te praten! Wees niet bang, ik vind het alleen maar heel gaaf dat je wilt komen.

Als je kaartjes wilt kun je mailen naar goodlookingforkika@live.nl, en daar mailen hoeveel plekken wilt, dan kan Robin die apart houden voor je.
Aan de deur kun je ook nog kaartjes kopen, maar houd er rekening mee dat vol vol is.


Ik hoop dus een paar van jullie aanstaande vrijdag te zien, ik zou het super gaaf vinden!


Photobucket

You might also like