maandag 16 september 2013

Lush Dark Angels Gezichtsreiniger


Ik ben dol op de producten van Lush. Nog steeds ben ik elke dag tevreden met de zeepjes, de stoom tabletjes en de Lemony flutter.
Laatst was ik naar Den Haag gegaan om mijn haar lekker te laten verzorgen en te kijken welke producten fijn zijn voor mijn haar. Natuurlijk was het niet heel moeilijk om je te laten verleiden door alle lekkere producten dus liep ik na afloop vrolijk met mijn tasje naar buiten.
Ik kocht de gezichtsreiniger Dark Angels, omdat ik daar ontzettend veel goede verhalen over heb gehoord.



Zoals er staat, is het speciaal voor een vette huid, en vooral mijn T-zone is wat vetter dan normaal. Ik was heel benieuwt of dit wat zou zijn! Mijn huid heeft wel een diepe reiniging nodig, maar tegelijkertijd ook mild. Ik heb namelijk een gemengde huid, en als ik mijn gezicht was moet ik uitkijken met agressieve reinigers voor mijn wangen. Ik was benieuwd!


En dan het opvallendste van deze reiniger is zwart! Je zou het misschien niet verwachten, maar dat komt grotendeels door de houtskool. Het is misschien even schrikken, maar je merkt er eigenlijk niets van. Ik zelf vind het alleen maar handig, zo kun je goed zien of je alles er af heb gewassen of niet.
Er blijven geen zwarte vegen achter, maar je moet wel even extra goed kijken of alles weg is.

Zoals je ziet is de substantie vast, dus je moet elke keer een klein brokje pakken om je gezicht te wassen. De grootte van een kleine knikker is prima voor je gezicht en nek.




Met producten van Lush heb ik bijna nooit problemen, er staat duidelijke tekst op de verpakking en het werkt meteen heerlijk.
De eerste keer dat ik hier mee mijn gezicht heb schoongemaakt was het wel even wennen dat het niet uit een tube kwam en vloeibaar was, maar eigenlijk werkte het net zo makkelijk.
Je maakt er echt een soort papje van en dat breng je aan op je gezicht. Door de suiker kun je meteen je huid lekker scrubben, en dat vind ik zeker een pluspunt aan dit product.

Ik heb gehoord van mensen dat ze hem te heftig vonden, vooral door de scrub deeltjes maar voor mij is het tegenovergestelde waar. Ik vind hem lekker mild en je kan er heel fijn je gezicht mee reinigen.
Mijn huid voelt meteen clean, maar niet strak gespannen omdat hij zo droog is, pluspuntje!



Eigenlijk is het net een klontje zwarte aarde, als je het zo bekijkt. Dit is dus meer dan genoeg als je je gezicht  wilt reinigen.


En dit is dan de pasta als je er water bij doet. Je kunt het zo dik of dun maken als je zelf wilt! Zelf houd ik wel van een wat dikkere substantie, dus ik doe er niet heel veel water bij. Zo druipt het allemaal niet meteen van mijn gezicht en zou ik het er ook nog even op kunnen laten zitten.

Conclusie, het is een hele fijne reiniger voor je gezicht, die ik waarschijnlijk wel een keer opnieuw zal gaan kopen.

Voordelen:


  • Reinigt mild
  • Scrubt licht
  • Natuurlijke producten
  • Niet op dieren getest

Nadelen:

  • Je kan het onhandig vinden dat het niet in een tube zit
  • Het is een vers product dus kan je het niet lang bewaren
Dark angels is te koop in een Lush winkel voor €9,90



Photobucket

You might also like