vrijdag 13 september 2013

Leuke webshops #2


Wauw! Dat is lang geleden, vind je ook niet? De laatste keer dat ik mijn favoriete webshops liet zien is echt alweer maanden geleden. Toch is het niet zo dat ik nooit meer op webshops kijk of bestel, ik doe het gewoon niet veel.
De laatste tijd kwam ik weer wat webshops tegen die mij toch weer meer naar zich toe trokken en waar ik ook echt wat heb besteld of van plan ben om daar wat te bestellen. Het gaat vooral over fashion en sieraden, en 1 andere webshop. Kijk je mee?




Als eerst, de nu al redelijk bekende webshop Beautiful-Bijoux. Een webshop die razend snel gegroeid is naar mijn idee. Ze verkopen verschillende leuke sieraden, en het design van de site ziet er goed uit.
Ik hoor er altijd ontzettend veel goeie dingen over, maar persoonlijk vind ik de sieraden vaak wat basic en niet origineel. Vaak zijn er standaard dingen te koop.
Toch wilde ik jullie deze webshop tippen, aangezien hij zo vaak door gemaild is naar mij!
De verzend kosten zijn hier maar 1,50 maar als je meer dan 25 euro aan sieraden koop is het helemaal gratis. Het is niet veel, maar wel leuk als je toch die hoeveelheid betaald ;)


Dan hebben we New look, ik vind het een leuke webshop, maar ik hoor er soms ook wel eens mindere dingen over. De kleding die ze verkopen is niet heel origineel maar eigenlijk geven ze wel vaak een eigen twist er aan waardoor ik het toch weer leuker vind om er iets van te kopen.
Deze webshop is ook totaal niet duur als je het mij vraagt, en ik vind de kleren er vaak goed uit zien. Een leuke tip dus, als je weer eens op een andere website je kleding wilt bestellen!
De verzendkosten zijn hier 5 euro, dus dat is ook nog redelijk te doen als het om kleding gaat. Tip: Bestel, net zoals ik vaak doe, met een paar vriendinnen, zo zit je vaak boven een limiet waardoor er geen verzendkosten meer betaald te hoeven worden en anders kun je het altijd nog delen.


Forever21, een duidelijke topper en favoriet bij mij en vele anderen denk ik. Een webshop die cheap is, leuke kleren heeft en als je met meer mensen shopt en boven de 75 euro komt zijn de verzend kosten gratis, hoe leuk!?
Ik vind de kleren echt niet allemaal even geweldig, niet dat dat normaal met andere winkels wel zo is, maar ik bedoel er mee te zeggen dat ik met mijn stijl en smaak wat langer moet zoeken tot ik een leuk item gevonden heb. Anyways, een hele leuke webshop waar je echt los kan gaan!


En dan Coolblue, een webshop met elektrische apparaten etc. Ik kom normaal nooit op dit soort sites, tot het met beauty te maken heeft. Zoals laatst, toen ik op zoek was naar mijn nieuwe krultang van Remington, de pearl wand. Ik kwam op deze webshop uit en besloot hem te kopen. Binnen 1 nacht was hij in huis! De levering is super, en ik heb gewoon geen kritiek op ook maar iets van de hele webshop. Als je dus eens  opzoek ben naar iets, neem een kijkje, het is het waard.

En that's it! Ik hoop dat jullie het leuk vonden en dat jullie weer wat informatie en webshop ideeën rijker zijn, ik in ieder geval wel, aangezien ik altijd tips van jullie krijg.
Zorg er zeker voor dat je een leuke webshop naar mij toestuurt zodat die er misschien wel volgende keer in zit!

Have a nice day!
Photobucket

You might also like