donderdag 12 september 2013

1,2,3 autumn!


Our Beautiful Pictures | via Tumblr

Kijk mij nu zitten, in m'n Onesie, op mijn bed, met extra dekentjes en kussentjes. In plaats van het raam open de kaarsjes aan, en een fris drankje is omgeruild voor een grote kop thee.
Nee, de laatste dagen is het weer helemaal mis met het weer van Nederland. Of we dit nu leuk vinden of niet, veel kunnen we er toch niet aan doen.


De zomer is snel gegaan, en zoals we elk jaar zeggen, te snel. Ik vind het aan de ene kant jammer, maar aan de andere kant ook wel weer lekker. Kom maar op met die geurkaarsen, knusheid en sweater weather!
Oke, de regenbuien vind ik wat minder, dat geef ik toe. Maar ja, je kan er niet aan ontkomen, right?

Kleding winkels hebben al een tijdje hun nieuwe collecties in hun rekken hangen en ik vind het dan ook helemaal niet erg om daar in los te gaan. Nieuwe kleren, nieuwe make up looks, leuke accessoires voor je kamer en ga zo maar door.
De laatste tijd houd ik dan ook behoorlijk wat sites in de gaten om de laatste trends op fashion gebied goed in de gaten te houden, ik vind het gewoon leuk om te kijken wat er in komt en wat niet. Het is niet zo dat ik dat dan allemaal ga dragen, maar ik kan mij er zeker wel op laten inspireren!
Ik ben al heel erg leuk bezig voor dingen voor de site, en voor mijzelf, dus ik hoop jullie daar zo snel mogelijk meer over te kunnen vertellen! Het enigste wat ik kan vertellen is dat sommige dingen er anders uit gaan zien of een extra touch krijgen, dus ik ben benieuwd wat jullie er dan van gaan vinden.

Ideeën voor artikelen, samenwerkingen, filmpjes of andere projecten zijn ALTIJD welkom, ik ben daar alleen maar dankbaar voor en heb daar altijd wel iets aan. Misschien gebruik ik het niet helemaal, maar een klein deel, of gebruik ik het op een andere manier.
Zelfs sites met inspiratie foto's kunnen al helpen, dus heb je een idee mail dan naar inspiredby-beauty@hotmail.com 


spirit

Mijn leven is weer aardig op de rit op weg naar station examen, om daar mijn diploma op te halen. Dit jaar begint meteen al super druk, met hoofdstukken die je binnen 2 weken af moet hebben, boeken die gelezen moeten worden en daarbij het sector werkstuk wat ingeleverd moet worden rond november.
Het is veel, en daarbij heb ik natuurlijk ook mijn blog en Youtube. Van mij zelf moet ik het vol houden, maar ik weet, en merk, dat dat niet helemaal gaat lukken.
Het zou dus zo maar zijn dat door alle drukte er een dag (of meer) geen artikel online komt en dat er wat minder video's van mij voorbijkomen in je abonnementen box van Youtube.

Het is even niet anders, maar dan weten jullie het in ieder geval wel. Hopelijk zullen jullie er voorlopig niet zo veel van door hebben, maar hoe dichter we naar de examen tijd komen hoe minder tijd ik aan mijn blog ga besteden. School gaat in dit geval gewoon zeker voor.

Ik hoop dat jullie het begrijpen, thanx for reading!

Wat vind jij van dit weer?
Photobucket

You might also like