zaterdag 7 september 2013

It's so fluffeeh!

it's so fluffy! | via Tumblr

It's so fluffeehhh!

Ik hou van comfy kleren, dat is iets wat je eigenlijk niet kunt ontwijken in elk artikel wat ook maar iets met fashion te maken heeft. Het zit super lekker, en heel eerlijk, ik ben ook echt iemand die na thuis komst meteen mijn strakke skinny omruilt naar een baggy joggingbroek. Een soort vaste routine.
Maar niet alleen met kleding, ook met andere dingen heb ik moeite om mij zelf in te houden bij alleen het zien van de stof of van de zachtheid. Een zacht fluffy dekentje zien nodigt gewoon uit om er even aan te voelen, aaah zacht!
Een zware obsessie? Ik weet het niet. Herkent iemand zich hier in? Anyone? 


Sneakers 2 | via Facebook

Waarschijnlijk houden meer mensen van lekker zittende kleding, knuffelige beestjes en zachte dekentjes. Maar dat is nog maar een lage tree van de trap der gekheid. Als ik in een winkel kom waar ze chunky sneakers en sport kleren, wel te verstaan onder trainingspakken, joggingbroeken en sweaters, word ik helemaal gek. Oke, zonder te overdrijven, van binnen dan.Als ik dan tijdens het lopen door die winkel die strakke skinny die ik vanmorgen met veel moeite heb aan getrokken voel branden, wil ik gewoon het liefst alles uit die winkel mee nemen.

pretty | Tumblr

Truien, sweaters, shirts en cropped tops, man wat hou ik van die dingen! Of het nou warm of koud is, of je nu bijna doodvriest of wegsmelt, comfy is het sleutelwoord. Ik ben gewoon iemand die wel leuke kleren wilt, maar er eigenlijk net zo graag bij loopt in een mega super comfy outfit.

<3 | via Tumblr

Fuzzy socks, tja, moet ik hier veel over zeggen? Ik heb onder de hand een aardige verzameling gekregen omdat je het gewoon niet kan laten om ze te laten liggen als je in de rij bij de kassa van de Primark staat. Onder het mom van dat de andere kwijt, kapot zijn of dat ze gewoon een super leuk printje hebben dan (al) die andere paren thuis, verdwijnen ze in je tas.
Damn you Primark, en bovendien alle andere winkels die dit doen! Laat ons nou niet afleiden met dit soort dingen!

Pomeranian

IT IS SO FLUFFEEEHHH

Pinterest

Vroeger was ik altijd al fan van Dikkie dik, remember? Die dikke rode kat die regematig bij Sesamstraat voor bij kwam? Ik had er als klein kind een boek van en wist elke bladzijde uit mijn hoofd te beschrijven. Zo dol was ik dus op Dikkie dik.
Weer zo'n obsessie dus, die aardig is blijven hangen! Als ik later op mezelf woon wil ik namelijk een rode kat, het liefst uit het asiel, en het liefst een beetje een chubby one, maar niet dat het zielig wordt.
Om maar even terug te komen op de obsessies die ik mijn hele leven door krijg, misschien word ik later wel zo'n oud vrouwtje die allemaal comfy truitjes breid voor haar klein kinderen, wie weet.

dream land . | via Tumblr

Poederroze kleurtjes en zachte dons dekentjes. Dit is toch heaven? Het liefst heb ik ze dan ook in alle kleuren, maar besef mij zelf, wat ik overigens heel knap vind, dat dit misschien toch wat overdreven is.


victoria's secret pink tumblr

Zeg het maar, is dit herkenbaar? Ben jij ook zo of is dit gewoon uiterst apart?
Ik hoor het wel, ik ga in ieder geval mijn avond door brengen in een superman sweater en een kort broekje, met sokken die lijken op wollen schaapjes. Op een bed vol met kussens.

Have a nice day!


Photobucket

You might also like