donderdag 15 augustus 2013

OOTD Little white dress




Hey ladies! Vandaag heb ik een OOTD van uit Italië, dat leek me wel leuk om te doen. Natuurlijk heb ik dit jaar zoals beloofd ook wat outfits gefilmd, of eigenlijk, laten filmen, maar die krijgen jullie later te zien aangezien ik dat nog moet bewerken en uploaden. En tja, ik ben nog steeds op vakantie in Italië, dus gaat dat laatste hier nog niet lukken.
Wel ben ik al vol op aan het bewerken, en zelf ben ik er best een beetje trots op, er staat dus nog wat te wachten op jullie!
Maar goed, nu even terug naar het doel waarom ik dit artikel maak, de outfit!



De foto's zijn genomen door mijn broer en mijn schoonzus, omdat we speciaal een avond hadden uitgekozen om het stadje/dorpje in te gaan om echt mooie foto's te maken. Haar, make-up, kleding alles er op en eraan, en dan mooie foto's maken. 
En toen was het meteen een idee om gelijk foto's te maken voor in een artikel, dus bij deze!




Ik heb hier een jurkje aan van de Terranova, een winkel die hier in het grote winkelcentrum zit. Ik kocht hem dit jaar in de sale voor maar 8,99, en dat is natuurlijk geen geld voor zo'n leuk jurkje die ook nog eens perfect zit! Jammer genoeg is de winkel niet in Nederland te vinden, maar geen getreur, deze favoriete winkel van mij heeft ook een online shop, check het zeker even uit, ik ben dol op hun kleren! 
En nog een leuke bijkomstigheid, als je over de 50 euro shopt zijn de verzendkosten gratis, en geloof me, daar zit je zo aan!
Hij is gebroken wit, al zie je dat misschien niet zo goed op de foto's, en hij heeft aan de bovenkant een extra laagje met kanten stof, super cute!
Eigenlijk is hij heel simpel, maar door er de juiste sieraden en accessoires bij te doen fleur je hem helemaal weer op. 

Verder heb ik ook mijn schoenen hier gekocht, namelijk in een winkel genaamd Oscar Cap. Voor de mensen die vaker naar het Como meer zijn geweest, ik denk dat je wel weet waar ik het over heb, die winkel zit bijna in elk dorpje of stadje. (Ik weet niet precies of het door heel Italië is, maar ik denk van wel)
Het is geen bijzondere winkel, meer dan een simpele schoenen en sport winkel is het niet, maar ik vond deze schatjes en werd meteen verliefd. Ik moest ze HEBBEN!



De armbandjes die ik om heb zijn deze, de bruine gevlochten heb ik hier op de markt gekocht voor 4,50. Ook al is hij al redelijk versleten, ik vind hem nog steeds leuk staan. Deze heb ik trouwens elke dag om sinds ik hem heb, vandaar de slijtage dus.
En het andere armbandje is van 21Diamonds, die ik nog steeds onwijs veel om heb, hij is zo leuk!
Jammer genoeg vallen de hartjes die er aan zitten altijd naar beneden, dus kreeg ik ze maar moeilijk op de foto.


De ketting die ik om heb komt ook van 21Diamonds, en ook deze draag ik nog vaak genoeg met plezier. Ik vind echt dat ze goeie kwaliteit sieraden leveren, ze gaan echt lang mee. Bij geen van de sieraden heb ik ook maar iets van slijtage of dergelijke, terwijl ik ze toch al een tijdje heb en ze ontzettend vaak draag.
Hier kan je het detail goed zien van het kanten bovenstuk, cute he?


Verder heb ik nog hele kleine parel knopjes in, en juist dat ze niet zo opvallen vind ik een leuk detail.

Ik hoop dat jullie deze outfit leuk vonden, en ik heb snel weer een nieuwe post voor jullie klaar staan!
Have a nice day ladies!

Photobucket

You might also like