zaterdag 17 augustus 2013

Back to home!


Ha ladies! Het is weer zover, het is weer tijd om naar huis te gaan. Na vier en een halve week in Italië te hebben gezeten  zitten we binnenkort weer in ons gezellige, eigen, regenachtige? Platte Nederlandje. Maar stiekem vind ik het helemaal niet erg, kijk, het is leuk hoor, zo lang op vakantie en ik waardeer het echt heel erg, maar het is ook wel weer heerlijk om naar huis te gaan.


Weer lekker vol op kunnen bloggen, filmpjes maken (Want man! Wat heb ik dat gemist!), je even lekker terug trekken op je kamer, normaal eten, en natuurlijk je eigen bedje. Tja, wie vind het nou niet heerlijk om weer terug te gaan na je vakantie? 
Dit word geen uitgebreide lange post, maar even een persoonlijke update. En ik weet dat dat de laatste tijd wat vaker gebeurd, maar op vakantie kan ik geen uitgebreide reviews maken of een artikel met veel foto's omdat we dan te snel door onze data heen gaan, plus dat het internet niet heel snel is en dat je daar ook niet altijd zin in hebt.


Ik heb veel foto's gemaakt, gefilmd of laten filmen, en daarom komen er na de vakantie meteen ook vlogs en outfit video's online. Toen het wat slechter weer was heb ik ontzettend door gewerkt om alles te bewerken en dat ik dus niet thuis nog eens alles moet doen en alleen de video's maar online moet gooien.
Daar ben ik dus ontzettend blij mee, en het eindresultaat vind ik een persoonlijk echt leuk geworden, ik ben dus benieuwd wat jullie er van vinden!
De vlog van mijn vakantie als samenvatting komt op mijn 2e kanaal: Inspiredbymylife, de shoplog (die ik thuis nog moet opnemen en editten, dus dat gaat wat langer duren) en de outfit video komen op mijn hoofdkanaal: Inspiredbybeautyblog.
Hou die 2 kanalen dus in de gaten, maar ik zal ze ook natuurlijk om mijn blog plaatsen. Misschien doe ik mijn vakantie vlog ook wel op mijn blog. Normaal plaats ik nooit video's van mijn 2e kanaal op mijn blog post, vind ik dat bij deze video wel leuk om te doen.

Veel gedaan, veel gezien  en helemaal veel beleefd, en daarom is deze vakantie zeker een succes geweest, eigenlijk net als alle andere jaren. Vervelen? Nee hoor, dat gaat het voorlopig nog niet hierzo, begrijpelijk? (Zie bovenste foto)

Ik heb ontzettend veel in de planning staan, en ik kan niet wachten om jullie daar meer over te vertellen maar helaas kan ik dat nog niet doen. Maar, ik beloof jullie dat jullie de eerste zijn die dat te horen krijgen!
Stay tuned, en ik spreek jullie weer in Nederland!


Photobucket

You might also like