donderdag 1 augustus 2013

Lovely styles #7


Vandaag is het weer eens tijd voor een nieuwe lovely styles, het terug komende artikel waar ik elke keer 3 trends bespreek die je de afgelopen tijd veel ziet. Ik vertel wat over ze, ik bespreek mijn mening en vraag natuurlijk om die van jou, wat vind jij hier nou van?

Deze keer ga ik de ondertussen wel bekende en door facebook ge-hypte fringe bikini's behandelen, de high-low jurken, rokken en tops, en de geprinte items in je outfit!
Ben je hier benieuwd naar? Lees dan lekker verder!



Moda, dziwko | Facebook   Tumblr

De fringe bikini's, wie kent ze niet? De bikini's gaan over heel het internet en ik zie iedereen er mee lopen deze zomer. Zelf vind ik ze er wel leuk uit zien, maar of ze nou ook zo handig zijn betwijfel ik.
Ik ben benieuwd wat jullie vinden, doe jij mee met deze hype? En doe je dat omdat je ze mooi vind of omdat iedereen ze heeft? Let me know!


Vibrant High Low Dress   High Low Skirt

De high-low kleding stukken, ze zijn al een tijdje helemaal in. Ik denk dat het zo'n 2 of 3 jaar geleden is dat de trend begon in te komen. Nu zie je het echt overal, shirts, topjes, rokjes, jurkjes en noem maar op!
Vooral in rokken en jurken zoals hier boven vind ik het echt heel gaaf staan, het geeft gewoon echt een heel zomers gevoel.De outfit links vind ik echt heel leuk en zou ik ook echt zo aan doen. Wat vinden jullie, draag jij dit veel?

f@sηion | via Facebook  martheborge - Jeg kan kontaktes på martheborge@hotmail.no

En dan hebben we de laatste lovely style alweer voor deze keer, de geprinte kleding stukken. Van broeken tot rokjes en van jurkjes naar topjes. (Ja, ja, rijmen is mijn ding, haha!)
Ik vind ze super leuk staan, helemaal in de zomer. Maar ik vind wel dat je ze goed moet combineren, je kan er al snel de plank mee mis slaan, vind ik. Vooral de outfit linksvind ik tof, helemaal met die top.
Zelf heb ik wel wat geprinte kleding, maar meer in topjes en jurkjes. Wat vinden jullie? Dragen jullie veel geprinte kleding of ben jij meer van de effen kleren?
Let me know!

En dit was het weer voor deze keer, ik hoop dat jullie het leuk vonden en vergeet zeker niet de stylen te noemen bij de reacties die jij volgende keer in dit artikel wilt zien!

Greetz from Italy,
xxx
Photobucket

You might also like