zondag 21 juli 2013

Vakantie update #1 Feeling like I'm home




Hei ladies! Ik ben in Italië, en ik wilde even wat van mij laten horen.
Natuurlijk heb ik andere artikelen ook ingepland, maar het is ook wel leuk om af en toe wat van mij persoonlijk te horen, als een soort update, lijkt mij, toch?
Afgelopen donderdag zijn we aangekomen op 7 uur 's ochtends en we hebben al behoorlijk wat dingen gedaan, dat vind ik altijd zo lekker!

Goed, we kamen vroeg aan en hebben meteen uitgepakt en alles in gericht. Zoals jullie weten hebben we een vaste plek dus is het heerlijk dat alles er al staat en dat je alleen nog je spullen in de kasten moet doen.
De reis verliep trouwens goed, geen files en goed droog weer, dat kan er gewoon al voor zorgen dat je er 2 uur sneller over doet!
Alles stond, en eigenlijk waren we allemaal ontzettend moe en wilden meteen naar bed. Die avond zijn we dan ook maar vroeg gaan slapen.
De volgende dag zijn we meteen gaan boodschappen doen en hebben natuurlijk al gezwommen en in de zon gelegen. Een dag die lekker rustig en relaxed was.
Ook heb ik, je verwacht het misschien niet, meteen hardgelopen met mijn broer. Man, wat heb ik toch een slechte conditie en wat ging het vreselijk. Toch hebben we een flink stuk afgelegd en daar ben ik al best blij mee. Tja, ergens moet een begin zijn en dat gaat vanzelf wel beter. Zoals bijvoorbeeld gisteren, ik had al veel minder last van krampen en ik vond het eigenlijk al een stuk beter gaan.



En dan vandaag, zit ik hier met behoorlijk wat spierpijn, maar ja, het is wel goed voor me.
Ook hebben we meteen al pasta, pizza en dat soort dingen gegeten, en vanavond gaan we barbecueën.
Gelukkig is het weer prachtig hier, en is het ontzettend warm. Ik heb zelfs al geshopt! 1 paar nieuwe schoenen, en een nieuwe tas, en ja, dan ben ik nog niet eens naar het grote winkel centrum geweest!
Maar ja, ik hoef nu in ieder geval daar niet meer naar te kijken, en daar ben ik wel bij mee.

Tja, verder is het nog even wennen aan het weer en alles, maar ik weet zeker dat dat snel genoeg gebeurd!
Ik hoop dat jullie het leuk vonden even wat van mij te horen, en morgen heb ik weer een gewoon artikel voor jullie klaar liggen!
Fijne vakantie dames!

Greetz from Italy! xx

Photobucket

You might also like