zaterdag 20 juli 2013

Summer food


Large

De zomer is weer lekker begonnen, en we kunnen eindelijk van die heerlijke middagen in de zon genieten! En daar hoort, bij mij in ieder geval, summer food bij!
Fruit, smoothies, ijs, lekkere drankjes en leuke hapjes, in dit artikel zie je het allemaal voorbij komen. Leuk voor een middag op het strand of als je een feest in je achtertuin geeft! Ben je benieuwd geworden? lees dan lekker verder!



Large

Ook smoothies zijn natuurlijk ultra zomers, het is lekker fris en fruitig, en je kan ze lekker ijs koud drinken! Wil je wat ideeien voor wat recepten en combinaties? Check even dit artikel, klik!
Ik hou er van, en drink het dan ook regelmatig!

Ricetta-gelato-casalingo_large

Ijsjes horen er natuurlijk ook bij, en ook ik, ben verliefd op het Italiaanse ijs! Ik ga elk jaar naar Italië, dus ik heb al veel verschillende geproefd. Elke eerste ijsje is weer goddelijk.
Natuurlijk zijn de water ijsjes ook super lekker, helemaal als je ze bijvoorbeeld zelf maakt!

Large

Fruit, ook weer super lekker en gezond. Vooral in de zomer heb ik er totaal geen moeite en problemen mee om fruit te eten. Vooral ananas, watermeloen, aardbeien en frambozen gaan er goed in! 

Large

Cocktails, ik heb er al eerder over gepraat, ik vind het super lekker! Natuurlijk hoeft er helemaal geen alcohol in te zitten om het lekker te maken, ik heb al in dit artikel lekkere voorbeelden gegeven die jij kan uitproberen! 
Een lekkere snelle optie is om safari met 7up te mixen, en ik vind de echte cocktail Mojito super lekker!

Lekkere hapjes op een feestje kunnen natuurlijk niet ontbreken, maar hé! Het hoeft echt niet zo moeilijk te zijn als jij denkt hoor!
Je kan lekkere gezonde en originele hapjes bedenken die niet veel moeite kosten.


Denk bijvoorbeeld aan fruit op een spiesje, zoals hier boven!
Hou het simpel, en maak mini sandwitches met bijvoorbeeld verschillende sausjes en ingrediënten!

Large

Wil je even genieten in je eentje of met een vriendin? Maak een tosti met banaan en chocopasta, dit is echt heerlijk! Ik heb dit een tijdje geleden ontdekt toen mijn moeder zij dat ze dat vroeger altijd at en zo lekker vond, ik was natuurlijk benieuwd en inderdaad, dit is zeker het proberen waard!


Ik hoop dat jullie er wat aan hebben gehad, have fun en happy summer party!
Bron: Weheartit.com


Photobucket

You might also like