dinsdag 30 juli 2013

Swatch: WIC by Herome My Konos 114




Hey ladies! Vandaag heb ik weer een swatch voor jullie, namelijk van het 2e nagellakje van de WIC collectie by Herome. De vorige keer liet ik jullie een mooi donker rode lak zien en vandaag laat ik jullie de kleur My Konos 114 zien. Beide lakjes zijn van Onlinemakeup, een hele leuke webshop waar je allemaal verschillende beauty producten kunt kopen.
Ik wil alvast zeggen dat dit een nagellak is die je moeilijk op de foto kunt vast leggen, omdat hij niet goed dekt. Toch heb ik mijn best gedaan hem het best over te laten komen, dus kijk mee!



Het flesje ziet er natuurlijk uit zoals we ze kennen, smal en je ziet de kleur van buiten goed.
Toen ik de kleur zag dacht ik al dat deze niet heel erg goed zal gaan dekken, maar eerder leuk is om als glitter topcoat te gebruiken.
De kleur ziet er meteen wel al indrukwekkend uit, je ziet verschillende glansjes in verschillende kleuren, paars, groen, blauw, zilver en ga zo maar door. Ik vind dat persoonlijk altijd wel heel erg leuk.
Je doet bijvoorbeeld een licht blauwe kleur op je nagels als basis, en dan doe je deze er over heen zodat je nagellak meteen weer een hele andere touch krijgt.

Jammer genoeg staat ook bij deze kleur de naam niet op de verpakking, wat ik eigenlijk een beetje raar vind. Nogmaals, ik weet niet of dit gebruikelijk is bij Herome, maar erg handig is het niet.

Deze keer heb ik voor de swatch om hem beter over te laten brengen een witte basis aangebracht, en daar over heen 1 laagje met de nagellak van Herome.
Ik vond het er super leuk uit zien! In elke andere licht soort zag je weer andere kleuren en vielen de glittertjes die er in zitten weer meer of minder op. 


De lak op zich zelf is dus alles behalve dekkend, maar dat vind ik dus niet erg. Vergelijk het met een gewone blanke lak met glittertjes en kleine beetjes holografische kleuren lak er in. Echt heel erg gaaf.
En ook deze kleur van de WIC collectie lakt weer fijn, geen streepjes, fijn kwastje, (al ben ik vaak sneller fan van afgeronde kwastjes) en een leuke kleur, zeker een aanrader om je andere nagellakjes een andere twist te geven!

Voordelen:

  • Mooie kleur
  • Leuk als twist voor je andere nagellakjes
  • Lakt fijn
  • Handige verpakking
Nadelen:
  • Het kan een nadeel zijn dat hij niet dekt
  • De naam staat niet op de verpakking.
De nagellakjes van WIC By Herome zijn voor €7,50 te koop!


Fijne dag nog dames!
Greetz from Italy

Photobucket

You might also like