zondag 28 juli 2013

Would you rather tag!

Tumblr | via Tumblr


Het is alweer een tijdje geleden dat ik een tag heb gedaan, en omdat ik ze zo leuk vind om in te vullen heb ik vandaag de 'Would you rather?' Tag! Het zijn 10 vragen waar het de bedoeling is dat je iets kiest uit 2 opties, en dat zijn dan beauty gerelateerde opties!


1.Would you rather go out with messy hair and nice make-up or Nice hair and no make-up?
Oeh, een moeilijke! Ik denk dat ik toch ga voor de look met mooi haar en geen make-up. Geen make-up is toch niet zo erg vind ik en ik wil wel echt dat mijn haar goed moet zitten.

2.Would you rather shave your eyebrows or have your eyelashes fall out?

Ik denk dat ik voor dat eerste kies, het lijkt mij vreselijk om geen wenkbrauwen te hebben, maar dat is in tegenstelling tot geen wimpers hebben maar tijdelijk! Die wenkbrauwen groeien wel aan, en in die tijd teken ik ze wel bij ofzo.

wenn dein leben dich nervt, streu glitzer drauf | via Tumblr


3.Would you rather be forced to shop at only MAC or Sephora for the rest of your life?

Ik denk Sephora, daar heb je veel meer merken en keuzes in producten, Mac is alleen Mac, en het is ook nog eens heel duur. 

4.Would you rather wear allways the same lipstick or every day a different but ugly lipglos?

Dan ga ik toch echt voor de zelfde lipstick, hallo, dat kan best sexy zijn hoor! Het word dat een herkenbaar iets, een soort signature look, wat ik zelf echt super mooi vind juist.


5.Would you rather leave the house with an obvious foundation line or overdone blush?

Wauw, dit is wel een hele lastige vraag, overdone blush is wel echt een no go, helemaal omdat ik al snel rood word als ik het warm heb. Maar ja, een dikke laag foundation is ook niets voor mij. Kan ik deze passen? Nope, hier kan ik echt niet uit kiezen!

6.Would you rather wear a really tight yoga pants or a really baggy not rigth fitting jeans?

Dan ga ik voor de yoga legging, tja, het is misschien nog al slutty, maar ik kan er altijd nog een jurkje of een langer shirt over doen. En ja, met een vreselijke vorm broek kan je niets meer!


C O L O R S  | via Tumblr


7.Would you rather have a bad orange-y spray tan or really weird tan lines that can't be covered?

Weer zo'n super moeilijke vraag, eerlijk, wat zou jij doen? Ik zou echt weer niet kunnen kiezen, oranje is echt vreselijk fake, maar als je die lijnen ziet dan is het ook weer super opvallend. Ik denk toch dat ik voor het laatste kies, of toch niet? Ik weet het niet...

8.Would you rather have a bad haircut or bad hair color?

Dag ga ik voor het slechte kapsel, want dat kan je later nog bij knippen en als je een lelijke kleur hebt dan duurt het weer even voordat het er uit is.

9.Would you rather have Youtube or Twitter taken away forever?

Makkie, absoluut Twitter, ik kan best zonder Twitter, en absoluut niet zonder Youtube. Twitter is niet echt heel erg boeiend en gebruik ik alleen omdat het er is en als ik mij verveel. Youtube is daarintegen heel anders, daar kan je zoveel meer mee vind ik!

10. Would you rather give up using makeup brushes or mascara? 

Dan ga ik voor de make up zonder kwasten aanbrengen, zou het leuk zijn als ik een keer een look maak zonder kwasten? Ik zou het best kunnen hoor, ik ben niet zo van de uitgebreide looks en zou best met minder een goeie look zonder kwasten gebruiken. 
Niet dat ik mascara heel erg nodig heb, ik heb ontzettend donkere wimpers van mijzelf maar ik vind gewoon dat het je look echt afmaakt.


En dit was de tag voor vandaag! Ik hoop dat jullie het leuk vonden en ben ontzettend benieuwd naar jullie antwoorden!
Laat hier onder achter waar jij voor zou kiezen!

Photobucket

You might also like