maandag 15 juli 2013

Outfits tijdens de reis!

Fashion

De zomer is weer begonnen, en veel mensen gaan op vakantie. Die langverwachte vakantie begint natuurlijk met de reis, en daar moet je wel op voorbereid zijn! Het maakt niet uit of je nou met het vliegtuig gaat, of met de auto of trein, of zelfs met iets anders. Je wil er vaak wel een beetje fashionable en fris bij zitten, dus lees hier mijn tips en trics!

Natuurlijk ben ik voor dit artikel weer eens aan de slag gegaan met Polyvore, wat een heerlijke site is dat toch! Ken je dit nog niet? Ik heb hier een tijdje geleden een artikel over gemaakt, dus ik zou zeggen, check it out! (Klik)
Ik vind het heerlijk om lekker wat collages te maken voor bij artikelen, en het staat vaak toch wat leuker dan simpele foto's die ik zelf heb gemaakt.

travel outfits


Laten we maar beginnen met de outfits, ik heb er 3 gemaakt en vind ze allemaal super leuk staan, maar ze zijn toch comfy! Ik ben echt een sucker voor comfy kleding, joggingbroeken, truien, vesten, noem maar op. Daarom doe ik ze ook maar al te graag aan als dat even kan. 
Op de reis naar vakantie doe ik dat dan ook zeker, en combineer hem vaak met een leuk maar vooral lekker zittend  topje of shirtje. Daarbij doe ik vaak nog wel een vest, omdat het soms ook wat koud kan zijn en vooral als we 's nachts rijden. (Even voor de duidelijkheid, ik reis met de auto naar Italië  wat voor mij zo'n 14 á 15 uur in de auto zitten is)
Vaak doe ik er lekker zittende schoenen bij, sneakers of gympjes, dat ligt er maar net aan wat ik fijner vind op die dag.

Travel outfit 2


Natuurlijk heb ik ook een tas bij me, met dingen er in om te doen zodat ik mezelf niet verveel, eten, drinken en natuurlijk mijn mp3-speler met een hele lijst aan muziek en camera etc. Daarnaast heb ik dan soms nog een klein tasje met wat geld en mijn mobiel zodat ik die mee neem om bijvoorbeeld er even uit te gaan of voor als we ergens wat gaan eten.
Uiteraard heb ik altijd mijn zonnebril bij me, ik kan gewoon niet meer zonder. Ook als de zon maar minimaal schijnt heb ik hem op, het is gewoon zoveel rustiger aan mijn ogen!


travel kit


Verder dingen die ik in mijn tas heb, zijn eigenlijk ook een beetje beauty gerelateerde dingen. Denk bijvoorbeeld aan cleansing wipes, deo, lippenbalsem etc.
Tja, je zit misschien wel een paar uur in de auto/ het vliegtuig of iets anders, en dan vind ik het zelf altijd wel fijn om toch een beetje fris aan te komen en de reis door te komen.
Vandaar dat ik vaak mini's mee neem in mijn tas speciaal voor de reis.
Je zou eventueel ook een maskertje mee kunnen nemen om lekker je huid een boost te geven, ik bedoel, je hebt daar dan toch de tijd voor! Tip: Neem een lekkere voedende créme mee voor als je lang in het vliegtuig moet zitten, je huid kan behoorlijk uitdrogen! Hetzelfde geld natuurlijk voor handcrème.
Let er wel op dat je geen producten gebruikt met een hele sterke geur als je in het vliegtuig zit, dat kunnen je mede passagiers misschien niet altijd waarderen.

travel outfit 3


Hou je haar ook simpel, doe het vast, dat vind ik persoonlijk altijd veel fijner, dan hoef je er niet zo naar om te kijken. Doe het bijvoorbeeld in een vlecht of staart, of gewoon lekker in een messy knot! Als je dan even in slaap bent gevallen en je haar zit iets rommeliger dan normaal maakt het niet zo veel uit.
Zorg in ieder geval dat je wat elastiekjes en speldjes in je tas hebt, zo kun je het altijd nog vast doen als je het los hebt.

Anyways, ik denk dat als je dit hebt gelezen je er wel klaar voor bent! Vergeet vooral niet te genieten van je reis, want ik vind het altijd een van de leukste dingen van de vakantie zelf. (Tenminste, de heen reis dan...)
Ik hoop dat jullie er wat aan hebben gehad en dat jullie het leuk vonden om te lezen. Laat het zeker achter!

Hoe bereid jij je voor op de reis naar je vakantie bestemming?
Photobucket

You might also like