dinsdag 16 juli 2013

Lovely styles #6

Tumblr

Vandaag heb ik weer een nieuwe lovely styles voor jullie, en deze keer ga ik de skaterskirts, het infinity teken in sieraden en de bandeau tops behandelen. Ik geef mijn mening en vertel jullie hoe ik het zou combineren. Laat vooral jullie mening hier onder achter, dat vind ik leuk om te lezen!

Tumblr


Tumblr
De skaterskirts, of eigenlijk de leuke plooi rokjes die je vooral in Amerika veel voorbij ziet komen.
Je ziet ze in verschillende kleuren, maten en vormen. Vaak zijn ze high waisted, en vallen ze redelijk kort. Ik vind ze echt ontzettend leuk, het geeft echt wat stoers aan je look maar toch is het girly en meisjes achtig. Deze outfits vind ik trouwens echt ontzettend leuk, een beetje die girly skaterlook, wat vinden jullie?

trust no bitch ∞ | via Tumblr

Namaste Bitches
Het infinity teken kennen de meeste van jullie wel denk ik en ook dat zien we steeds meer terug in kleding, sieraden en andere dingen. Ik vind het wel leuk, alleen de hype erom heen niet echt meer. Tegenwoordig loop iedereen er al me en dan vind ik het niet meer heel bijzonder om zelf ook te gaan dragen. Hoe zit dat met jullie? Dragen jullie gewoon de dingen die jullie leuk vinden ook al loopt iedereen er al mee?
Ik zou ze combineren als de eerste foto hierboven, met wat meer armbandjes en dan in goud, zilver of rosegoud.



LOG IN
En dan hebben we de welbekende bandeau tops, in verschillende kleuren, vormen en stoffen, ik hou van ze. Vooral onder een cropped top vind ik ze erg leuk staan, zo fleur je heel je outfit op met dat kleine detail.
Ik wil er ook nog een paar gaan kopen, in combinatie met wat meer cropped tops in basic kleuren, ik vind het zelf een heel leuk effect geven! Wat vinden jullie?
En dit was de 'Lovely styles' weer van deze keer, ik hoop dat jullie het leuk vonden! Laat je mening lekker achter, zou jij aan deze trends mee doen?




Photobucket

You might also like