zaterdag 13 juli 2013

Monkeys sieraden!


Het is alweer een tijdje geleden dat ik dit pakje binnenkreeg, maar het kwam er niet van om er eerder wat over te schrijven. Misschien hebben sommige het al gezien en gehoord die ook mijn 2e kanaal op Youtube volgen, dit zijn namelijk sieraden van de webshop monkeyssieraden.
Een tijdje geleden hebben 2 meiden mij gemailt met de vraag of ze wat sieraden konden opsturen en dat ik daar dan iets over zou schrijven. Ik sta daar natuurlijk altijd open voor, dus vandaag even een artikel met een nieuwe webshop!


Hier boven zie je de inhoud van het pakje, met een super leuke kaart. Ik vond het echt heel leuk om open te maken.
De sieraden zijn allemaal zelf gemaakt en dat vind ik het leuke er aan, zo heb je echt je eigen unieke sieraad en je merkt dat gewoon zo goed!


Deze ketting zat er onder andere bij, echt heel leuk! Er hangt natuurlijk zoals je ziet een hart aan maar ook een sterretje, roosje en kruisje, vooral die dingen vind ik echt heel leuk.
De ketting hangt ongeveer zoals de meeste normale langere kettingen, een beetje op mijn buik.



Ook kreeg ik deze 2 armbandjes, met super schattige kleine kraaltjes, een wit roosje en een klein bedeltje er aan. Die kleine bedeltjes vind ik echt heel schattig, en maken het net even wat bijzonderder. De kleuren van de armbandjes zijn ook leuk, en ik zou ze echt veel in de zomer gaan dragen!
Deze zijn op de webshop 2,50


En dan heb ik ook nog deze oorbellen gekregen, met ook weer de witte roosjes en muntjes, super leuk! Nu ben ik de laatste tijd wel weer wat minder van de hang oorbellen, dus misschien geef ik deze weg aan mijn zus of vriendin omdat ik het anders zonde vind dat ze niet gedragen worden.
Deze zijn op de webshop 2,50


En dan kreeg ik ook nog een setje met een brief je er bij waar op staat: Probeer het zelf ook eens! Super leuk natuurlijk dat de meiden dit hebben gedaan.

Ik wens ze nog super veel plezier en succes met de webshop, dus neem zeker even een kijkje!
Bedankt voor het lezen,
Photobucket

You might also like