vrijdag 12 juli 2013

I'm done!!

Love<3 | via Tumblr


Eindelijk is het zover, ik heb officieel vakantie! Pfff, wat ben ik even klaar met school. Ook al ging dit jaar ongelofelijk snel voorbij, ik kan wel een vakantie van een paar weken gebruiken! Maar ach, wie niet?
De toetsweek ben ik goed doorgekomen, en kan met een tevreden opgeheven hoofd de school uitlopen, met een mooie cijferlijst kan ik zeker door naar mijn eind examen jaar, 4 VMBO.
Dat jaar zal nog veel en veel sneller gaan dan dit jaar, en ik kan ook weer niet wachten tot ik eindelijk kan zeggen, 'Guys! I'm done! Ik ga lekker naar het grafisch lyceum want ik ben GESLAAGD!'. Oke, Kim, ga je nu niet een beetje te snel? Ja, je hebt gelijk, laten we maar even naar nu gaan.


Maar ja, ik ben eigenlijk wel enorm blij dat ik al weet welke kant ik op wil, en zelfs al weet welke opleiding! Na die 4 jaar op school (Want ja, ik ben blijven zitten in de 2e) wist ik het eigenlijk al bijna 100% zeker, en dat vind ik toch eigenlijk best wel knap.
Er zijn genoeg mensen die bijvoorbeeld VWO doen en na die 6 jaar nog niet weten wat ze moeten doen, en dat is wel even balen.

Ik ben de afgelopen dagen al vrij geweest, en heb heerlijk genoten van die vrije dagen. Lekker bloggen, video's bewerken en mijn computer opschonen. En jawel hoor, het is weer vakantie, dus heb ik Sims weer  geinstalleerd! Vaak haal ik het er tussen door af omdat ik er niet veel mee doe en het wel mijn computer slomer maakt. Wat blijf ik het toch leuk vinden om lekkere typetjes te maken en hun hele leven te bepalen, huizen bouwen en mensen ontwerpen. Even lekker nergens aan denken en je gewoon letterlijk verplaatsen in een ander.

Facebook


Ik kan niet wachten om lekker te gaan filmen op vakantie, want ik heb al hele vette ideeën!
Dus mochten jullie nog leuke ideeen hebben, of willen jullie een bepaald onderwerp zine, laat het weten!

Oke, dit artikel is niet veel meer dan alleen een update, en omdat ik toch nog een beetje op gang moet komen laat ik het hierbij voor vandaag.
Geniet van jullie dag, en morgen staat er natuurlijk weer een artikel online!

Photobucket

You might also like