vrijdag 26 juli 2013

Favo bezigheden op vakantie!

I Like It | via Facebook


Hei dames! We zitten heerlijk in de zon, gaan op vakantie, doen leuke dingen en hoeven helemaal niet aan school of werk te denken! Heerlijk, al zeg ik het zelf. 
Maar ja, als heel dat patroon opeens wegvalt kan dat misschien wel een beetje raar zijn, je hoeft niks, en dat is lekker, maar na een paar dagen wil je toch wel echt wat doen!
Ik laat je hier weten wat ik vaak doe in mijn vakantie, en mijn tips!


VS Beach Towel | ??Victoria's Secret??

Bron

Als eerst, zonnen, tja, vanzelfsprekend right? Ik ben een behoorlijke tijd in Italie en daar kan je niet aan de zon ontkomen, super lekker! Ik lig meestal gewoon op het strand op een stoel, en doe dat eigenlijk de hele dag lang. Sommige dagen dan, de rest van de dagen zit ik bij de tent, ga ik met vrienden opstap of doe ik hele andere dingen!

Fit Sport Girl | via Tumblr

Bron

Deze vakantie wil ik ook weer gaan rennen, sinds ik mijn hardloopschoenen heb wil ik ze natuurlijk wel gebruiken, en in Italie waar ik heen ga kan dat perfect! 
Er is een heel groot pad waar je aan een stuk door lekker door kan rennen, en dat is wat je nodig hebt.
Ook ga ik met een vriend waarschijnlijk een paar afstanden afleggen, want hij heeft beloofd ook dit jaar weer van de partij te zijn. Vorig jaar ging hij wel en zij ik dat ik mee ging, maar uiteindelijk bleef ik toch maar in mijn bedje liggen. Want ja, je moet wel echt VROEG gaan als je in nog een beetje koelte wilt rennen, midden op de dag kan je niet eens 10 meter rennen! Het is dan super warm en gewoon ook niet goed voor je. Kies daarom voor 's ochtends vroeg of  's avonds laat.

(5) summer | Tumblr

Bron

Beach parties, ze zijn er bij mij vollop, en ik vind het ontzettend leuk en gezellig. Het moet je ding zijn, maar anders kan je natuurlijk zelf ook je eigen feestje in elkaar zetten! Roep een paar vrienden op en vraag aan iedereen of ze wat mee nemen, drank, eten, muziek, stoelen etc. Have fun!

Bij mij hebben ze vaak feestjes in de buurt op het strand, of in de kantine, of op een veld dat vlakbij mijn camping is. Ik ga er vaak met een stel vrienden heen, en vind het echt veel leuker dan bijvoorbeeld hier in Nederland.

Tumblr

Bron

Shoppen, tja, moet ik hier veel over zeggen? Vaak als je op vakantie ben zijn er ontzettend veel merken te koop die hier niet te krijgen zijn en dat is natuurlijk ontzettend aantrekkelijk. 
Bij mij in de buurt zit een ontzettend grote shopping mall en daar ga ik dan ook elk jaar minstens 2 keer heen om helemaal los te gaan. Mijn favoriete kledingwinkels zitten daar ook en vind vooral de sale helemaal geweldig!

Sea (2)

Bron

Zwemmen, lekker even afkoelen, wij hebben voor de camping een groot meer, en daar lig ik dan ook regelmatig op mijn luchtbedje of zwem ik er ook echt in. 

Tumblr

Bron

Foto's maken! Vaak neem ik mijn foto camera mee en ga ik gewoon maar wat foto's schieten, of voor de fun, outfit foto's, foto's voor later, waar ik ben geweest, etc, etc.
Ik vind het leuk om nieuwe composities en manieren van licht inval te bekijken en uit te testen, fotografie is ook zeker helemaal mijn ding.

cute | Tumblr

Bron

Bloggen, work must go on! Ik ga altijd in mijn vakanties door en neem eigenlijk nooit een break van mijn blog. Wel zet ik alles op een laag pitje, maar ik kan gewoon niet zonder mijn blog. Als ik 4,5 weken moet gaan stoppen zou ik willen dat iemand op zijn minst de reacties doorleest en beantwoord, want dat is gewoon een ontzettend groot en belangrijk deel van alles.
Ik mis het schrijven dan ontzettend en vind het heerlijk als ik lekker even mijn verhaal en inspiratie kwijt kan in een post, ja, ik kan echt niet meer zonder!

En dit was de post voor vandaag! Ik hoop dat jullie het leuk vonden!
Have a nice day!

Wat doe jij in je vakantie?

Photobucket

You might also like