dinsdag 9 juli 2013

Crea bea zijn

DIY Simple Summer Bracelet

Bron

Creatief zijn, DIY's, tekenen, knutselen, knippen, plakken en knopen, ik hou er van! Vooral de laatste tijd ben ik weer lekker creatief bezig omdat ik weer wat vaker armbandjes wil gaan maken. Geknoopte, gevlochten, met kraaltjes en met bedeltjes, ik maak ze allemaal. Vandaag wil ik wat inspiratie geven van wat ik leuk vind en wat ik nog een keer wil doen, en natuurlijk, hoe ik ideeien voor mijn armbandjes krijg!





Dit vind ik er zo vet en origineel uit zien! Je koop een schildersdoek (Of je gebruikt gewoon papier of karton), en wat knopen en lijmt ze in een leuke vorm of letter er op, super gaaf! Zelf heb ik nog super veel knopen liggen en daarom vind ik dit leuk om een keer te doen, ook leuk om weg te geven als kadootje!



Bron

Zoals ik al zij maak ik zelf armbandjes, en dit is een van de simpelere manieren hoe je een leuk zelfgemaakt armbandje kan maken. Het enige wat je nodig hebt is kraaltjes en een stukje gekleurd touw, staat super leuk! En ook handig voor in de zomer, houd deze armbandjes gewoon altijd om, en maak af en toe een nieuwe als ze versleten of vies zijn!



Ik heb al een tijdje een pak met transfer papier, en ik wil daar zo graag nog eens iets mee doen. Het enige probleem is dat ik nog niet goed weet wat ik er op wil hebben, en waar ik dat gene op wil hebben. Een hempje is misschien wel leuk, maar wat dacht je van een sweater? Ik weet het nog niet, maar het voorbeeld hierboven vind ik erg leuk. 
Een dromenvanger, anker of iets dergelijks vind ik ook erg leuk, hebben jullie nog leuke ideetjes?

Handmade Pride: Photo | via Tumblr

Bron

Nog meer armbandjes! Deze heb ik zelf nog niet gemaakt, maar dat wil ik wel heel snel proberen! Eerst wil ik nog even mooi draad vinden, maar dit vind ik er echt heel leuk uit zien, jullie?


Deze video vind ik ook erg leuk, sowieso vind ik haar filmpjes geniaal, ze is echt heel leuk!
Check het zeker uit, ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!


Nog een leuk voorbeeld, ik ben echt een keer van plan om deze te gaan maken, maar daar wil ik dan nog goede touwtjes/koortjes voor hebben. Ook de kettingen moet ik even ergens vandaag toveren, maar het idee is ontzettend leuk en het ziet er echt uit alsof je het gewoon in de winkel hebt gekocht, plus dat je super origineel bent, niemand anders loopt met dat armbandje!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden en dat ik jullie wat inspiratie heb gegeven. Natuurlijk zijn er veel meer manieren om een leuk DIY armbandje te maken, maar dit zijn wat manieren die ik vond en leuk vind.

Have a nice day!

Photobucket

You might also like