woensdag 26 juni 2013

Muziek van het moment #5

Likes | Tumblr


Ik luister altijd muziek, 24/7, de hele dag door. Met huiswerk maken, op school, als ik blog, als ik eet, altijd.
Vandaag heb ik weer een artikel met mijn favoriete muziek van het moment, met weer leuke nummers die ik de laatste tijd beluister. Deze keer zijn het weinig artiesten, maar veel nummers. Vaak als ik een nummer luister ga ik meteen de rest van de liedjes af die bij het zelfde album horen.
Ga er lekker voor zitten en beluister het, ik hoor graag jullie mening!



Laten we beginnen met een heel rustig nummer, nu ik hem zo hoor is hij echt zo relaxed! Dit is River van Emilie Sande. De stem van haar is zo mooi en zacht waar ik echt uren naar kan luisteren.
Het liedjes is heel simpel maar echt heel mooi, ook de tekst vind ik goed bedacht.




Emilie Sande - Daddy


Emilie Sande - Read all about it

Nog maar een paar liedjes van haar, ik vind ze zoo mooi! Ik merk wel echt dat ik in verschillende fases van muziek zit, de ene keer luister ik drukke muziek, de andere keren alleen maar dit.



Zara Larsson- Under my shades



Zara Larsson - She is not me



Zara Larsson -  Uncover

En dan hebben we nog de super jonge maar enorm goede Zara Larsson, ik hou van haar songs! Ze heeft een dijk van een stem en kan daar echt van alles mee zoals je hoort.


MrProbz -  I hate you



MrProbz - Waves

Wauw, wat heeft deze gast toch een mooie stem, ik hou er van, met zo'n rauw randje. Vooral het nummer Waves geeft me kippenvel, hoe kan het dat er nog zo weinig mensen hem kennen?!
Hij is echt ontzettend goed en z'n songs vind ik awesome. Wat vind jij? Is dit wat voor jou of totaal niet?

En dat was het weer voor vandaag! Genoeg geluisterd, vind je niet? Ik denk dat dit redelijk nieuwe songs zijn voor mensen die ze niet kennen. Hooguit misschien Emilie met Read all about it, die redelijk bekend is.
Laat zeker onder of jij deze nummers al kenden en wat jou favoriete nummers van dit moment is!
Photobucket

You might also like