zondag 5 mei 2013

Uitslag van de enquete!





Ik wil dit artikel beginnen met een ontzettend groot bedankje, jullie hebben namelijk massaal de enquete ingevuld! Dit is voor mij ontzettend fijn, op deze manier weet ik van jullie allemaal wat ik moet veranderen en wat jullie nou eigenlijk vinden. Ik wil natuurlijk niet stil staan maar juist groter en beter worden!
Super bedankt dus!
Vandaag ga ik de uitslagen met jullie delen, misschien is het wel leuk om ook te zien wat anderen hebben gezegd.
Ik ben trouwens wel van plan om dit vaker te doen, zo 1 keer in de 4 of 5 maanden denk ik, aangezien ik er heel veel aan heb en mee kan doen!



Hoelang volg je inspiredbybeauty al?
Vanaf het begin ongeveer
9.90%
Ongeveer een jaar of een half jaar
53.47%
Een paar maanden
28.71%
Een paar weken
7.92%
Net een paar dagen
0.00%


Hier was ik gewoon puur nieuwsgierig naar, hoe lang bezoeken mensen nou mijn blog? Ik vond het grappig om te zien dat er zoveel zijn die mij al een lange tijd volgen, tof!


Wat vind je het leukst om te lezen op inspiredbybeauty?
Beauty artikelen           47.62%
Reviews                      37.14%
Lifestyle                      32.38%
Fashion                       31.43%
Persoonlijk                  25.71%
Inspiratie artikelen        12.38%

Dit was te verwachten na al jullie reacties, en eigenlijk hoopte ik ook wel op deze uitslag. Mijn blog is tenslotte geinspireerd op beauty, en daar schrijf ik ook vaak het liefste over. Soms heb ik alleen van die tijden dat ik liever over lifestyle of juist fashion schrijf, en ik vind dat ik daar alle ruimte in heb, aangezien het INSPIREDbybeauty heet. 
Hoevaak bezoek je inspiredbybeauty?

Elke dag
55.21%
1 keer in de week
8.33%
1 keer per maand
1.04%
3 of meer keren per maand
2.08%
3 of meer keren per week
23.96%
Een paar keer per dag
9.38%

Ook hier was ik benieuwd naar, en ik vond het leuk om te zien dat het grootste gedeelte mijn blog gewoon elke dag bezoekt. Ik kreeg veel reacties bij de optie 'andere' over dat ze mij op bloglovin volgen en niet echt op mijn blog komen. Dat kan kloppen, maar je komt wel gewoon op mijn blog dan toch?

Verder zal ik jullie de rest van de reacties besparen, dat zijn er namelijk rond de 150, 200. Veel van jullie wilden meer artikelen, filmpjes, reviews en dergelijke. Ik snap het volkomen, want ik zelf vind dat ook leuk om te lezen! Jammer genoeg is dit niet mijn full time baan en ik spendeer al zoveel mogelijk tijd aan mijn blog, en nog haal ik het niet om elke dag meer dan 1 artikel online te doen. Dat is natuurlijk heel jammer, voor jullie maar ook voor mij, want het liefst ga ik helemaal niet meer naar school en doe ik alleen maar dit. Heb een beetje begrip, dan zal ik er alles aan doen om het voor jullie leuk te maken!
Ook de lengte van artikelen, de teksten en opmaak kwam veel ter sprake, een paar reacties hebben mij echt ontzettend geholpen! Ik ben heel blij dat jullie dit serieus namen en er even wat over zeiden, daar kan ik namelijk heel veel mee.
Ontzettend bedankt, ik ga er meteen mee aan de slag!



Photobucket

You might also like