maandag 6 mei 2013

Friday and sunday vlogs!

Large

Hei meiden, vandaag even een artikeltje over mijn 2e kanaal. Misschien weten een hele hoop van jullie het al, maar misschien ook niet.
Ik heb namelijk al een hele tijd een 2e kanaal voor vlogs, en filmpjes die niets te maken hebben met beauty.
Elke week komt er ook een sunday of friday vlog waarin ik vertel wat ik die week heb gedaan, ik beantwoord vragen etc.



Ik wilde voor de mensen die dit nog niet wisten even een artikeltje maken, zodat jullie mij daar ook kunnen volgen. Dit doe ik aangezien ik de filmpjes van mijn hoofdkanaal (inspiredbybeautyblog) hier op mijn blog plaats omdat die over beauty, lifestyle en fashion gaan. Maar, mijn filmpjes op mijn 2e kanaal plaats ik hier niet. Daarom wilde ik dit even melden

Zie hier bijvoorbeeld de vlog van 2 weken geleden:



En hier van afgelopen vrijdag:



Vind je het dus leuk om op de hoogte te blijven van mijn vlogs, en wilt weten wat ik allemaal doe ook achter de schermen bij inspiredbybeauty? Abonneer dan zeker even op dit kanaal:



Ook filmpjes zoals What's on my phone en roomtours upload ik daar, dus abonneer zeker als je dat wilt zien!

Photobucket                                   Bron: Weheartit.com

You might also like