woensdag 22 mei 2013

Toni&Guy Nourish Reconstruction mask


Toni & Guy, ik kende het merk al een tijdje, maar ik heb voor het gebruiken van dit haarmasker er nog nooit iets gehad. Ik was altijd wel enorm benieuwd, het was een behoorlijk gehyped merk!
Afgelopen donderdag was ik naar het event Beauty&Suits gegaan, waar ik hier meer over vertel.
Daar kregen we een leuke goodie bag, met producten die ik op dit moment met veel plezier aan het uittesten ben voor jullie! 
We beginnen met dit masker van Toni&Guy, genaamd het Nourish Reconstruction Mask. Ik was erg benieuwd, dus was heel excited om dit te gebruiken!





Toni&Guy is in verschillende plaatsten te vinden, Amsterdam, Groningen, Den-haag, Maastricht en Haarlem zijn daar voorbeelden van. Wil je weten waar er een store is die dicht bij jou zit? Check it out!
Wereldwijd heeft Toni&Guy wel 400 salons in 41 landen en 28 kappersacademies.
Wil je meer weten over Tony&Guy? Neem even een kijkje op de website van ze, en bekijk de producten!

De verpakking ziet er leuk uit, de pot zit in een doosje, wat altijd wel een soort luxe geeft vind ik.
Ook pot ziet er leuk uit, het lijkt saai grijs maar ik vind het wel wat straks en moderns hebben!
In de pot zit maar liefst 200 ml, daar kan ik voorlopig dus wel even mee vooruit!


Als je de pot opendraait zie je een heerlijk smeerseltje, die ook nog eens goddelijk ruikt! Het ruikt heel clean en zoet, maar zeker niet overdreven. Het heeft wel iets fruitigs!
Ik vind het persoonlijk ontzettend lekker, ik hou wel van lekkere geuren aan haar producten.

In de pot zit er ook nog een klein dekseltje onder de gewone deksel. Dat zorgt ervoor dat het product niet helemaal in de deksel gaat zitten. Handig!


Het masker zelf heeft een fijne structuur. Niet te vloeibaar maar ook zeker niet te hard en te stevig.
De structuur heeft wel iets weg van een gel, en een conditioner, eigenlijk een combinatie van beide producten. Fijn!

Het is makkelijk te verdelen in mijn haar, en het is fijn dat hij niet zo raar aanvoelt zoals sommige maskers wel eens hebben.

Ik heb het aangebracht na het wassen van mijn haar, en ik heb geen conditioner gebruikt. Dat staat ook op de verpakking. Op de verpakking staat dat je het na 3 minuten er uit kan wassen, ik laat het persoonlijk liever wat langer zitten, ik denk dat ik hem ongeveer 7 tot 10 minuten heb laten intrekken.

Mijn haar voelt ontzettend zacht en helemaal glad toen ik het eruit waste, zo fijn! Mijn haar glanst veel mooier en voelt zacht en soepel aan.
Ik heb geen voor en na foto omdat ik daar niet echt het haar voor heb. Als ik het gewoon maar op laat drogen zonder mousse en serum te gebruiken ontploft het gewoon echt. En als ik andere producten er bij ga gebruiken zie je het echte effect niet meer goed.
Sorry daarvoor, maar geloof mij, mijn haar glansde echt heel mooi!


Zeker een aanrader dus, een fijn masker voor een diepe verzorging. Voor 8,75 kan je dit masker kopen, kijk zeker even of er een salon bij jou in de buurt zit!

Ik hoop dat jullie het leuk en interessant vonden! Kende jij het merk Toni and Guy al? Heb jij er al eens iets van getest?
Photobucket

You might also like