dinsdag 21 mei 2013

FOTE (Face Of The Evening) Pink lipstick!




Afgelopen zaterdag was mijn vriendin Lenette jarig, en ze vierde haar verjaardag in de avond. Natuurlijk ging ik ook, en ik laat vandaag zien wat ik op had!
Het is niet heel bijzonder, maar ik wil jullie wel even wat over lipstick vertellen, en zo kunnen jullie ook zien dat als je eens een feestje hebt dat je best voor simpel en makkelijk kan gaan, terwijl je er wel super leuk uit ziet!




Op mijn ogen heb ik eigenlijk niets meer dan mascara, omdat ik dat die dag al op had.
Ik gebruikte hiervoor de Essence I love extreme volume mascara (klik), die ik al een tijdje met veel plezier gebruik.
Hij klont niet, hij heeft een fijn groot borsteltje en hij maakt mijn wimpers goed mooi lang. Wil je meer weten, kijk dan even de review door op de naam te klikken!


Verder heb ik op mijn gezicht verschillende producten gebruikt, maar ook weer niet veel bijzonders.
Voor de basis gebruikte ik mijn Essence Match 2 Cover concealer (klik), die tegenwoordig echt een grote liefde is geworden! Hij dekt heel fijn, wil je de review lezen klik dan weer even op de naam!
Dat heb ik afgepoederd met mijn Essence Fix & Matte powder gebruikt, en voor een mooie glans de Essence Sun Club blondes 01 Ibiza sun shimmer powder.

En natuurlijk heb ik mijn wenkbrauwen een beetje bijgetekend met een Hema wenkbrauw potlood in de kleur 09.


Op mijn lippen draag ik mijn favo lipstick van het moment, namelijk die van Yves Rocher.
Ik kreeg deze mee in de goodie bag van het event Beauty&Suits, en ik ben hem meteen gaan testen. Hier komt nog een review van, als jullie dat willen tenminste, maar geloof mij, hij is echt gorgeous!
Hij blijft super lang zitten, en is gewoon echt prachtig! Dit is de kleur Grand Rouge!

En dit was het weer voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden!
Hebben jullie nog vragen, opmerkingen of ideeien, laat het maar horen!

Fijne dag nog verder!
Photobucket

You might also like