vrijdag 17 mei 2013

Gastartikel van Ben




Hey allemaal!


Ik heet Ben en ik ben een jongen van vijftien jaar oud en ik schrijf voornamelijk blogs over lifestyle, koken en bakken en allemaal andere dingen die ik leuk vind. Dit doe ik op www.lifestylecookingandmore.blogspot.com .

Via google en andere blogs kwam ik uit op de blog van Kim en vond al haar persoonlijke en lifestyle update’s erg leuk, want ja, dat beauty gedoe is niets voor mij, want ik ben een jongen.
Na een aantal mails heb ik uiteindelijk met Kim afgesproken dat ik een gastartikel mocht schrijven voor haar blog, namelijk dit artikel.


Hebben jullie ook wel eens zo’n drang dat je je hele kamer compleet wilt veranderen, omdat je allemaal inspiratie opdoet uit filmpjes, tijdschriften, foto’s etc. ?
Ik wel en daarom verander ik dan niet hele grote dingen, zoals mijn bed naar de andere kant van mijn  kamer toe verschuiven, maar gewoon kleine decoratiedingen neerzetten, of op een andere plek neerzetten.
Hieronder zet ik een aantal ideeën neer, die je misschien wel kunt toepassen als je even zo’n drang hebt om je kamer te veranderen.
Veel leesplezier!



Dit is een hele leuke decoratieve oplossing, waar ik er op mijn kamer ontzettend veel van heb hangen, namelijk :fotolijstjes.
Bij de Action of Xenos kan je hele goedkope fotolijstjes kopen, in alle vormen en maten. Een paar leuke foto’s er in en klaar is kees.



Je bed om z’n Amerikaans opmaken is ook een hele leuke en makkelijke manier om je kamer net even een ander tintje te geven, want ik vind dat het er meteen al veel leuker uitziet! Het enige wat je nodig hebt zijn een paar extra kussens en eventueel een extra sprei of dekentje.
Natuurlijk naast je beddek en gewone hoofdkussen(s). Zeker aan aanrader!



Je hebt vast wel een bureau, het is hierop zeker grotendeels wel een rommel. Om dit te voorkomen en om het er leuker uit te laten zien kun je bakjes, emmertjes en noem het maar op neer zetten om alles een beetje netjes in op bergen. Dat kan er super leuk uit kan zien, als je het op een leuke manier neer zet.


Ik hoop dat jullie wat aan deze tips hebben gehad en kijk zeker even op m’n blog! (:

Groetjes Ben!







Bedankt Ben, voor je artikel, ik hoop dat iedereen het leuk vond, laat zeker even je mening achter en neem natuurlijk even een kijkje op zijn blog. XX Kim!

You might also like