zaterdag 18 mei 2013

Beauty & Suits verslag!



Afgelopen donderdag ben ik samen met Lenette van lenette12345 en Sabrina van alwaysxbeyourself naar Amsterdam voor beauty&suits gedaan.
Dat was een event (pers conferentie) voor vloggers en verschillende merken en pr-bureaus bij elkaar  te brengen. 
We kregen verschillende dingen te leren en dat vond ik echt heel interessant en boeiend!
Wil je weten hoe ik het vond en hoe ik het heb ervaren? Lees dan verder!


Toen we aan kwamen waren we de eersten, het was namelijk ook pas tien over half één.
Het regende, dus we mochten meteen naar binnen. We kregen een eigen batch, zie hier boven, en we kregen wat drinken aangeboden. Ze hadden hele leuke champagne glaasjes met jasmijn thee en daar dan een suiker randje aan gemaakt. Heel leuk gedaan!
Ook hadden ze heerlijke macaroons, wat zijn die dingen toch heerlijk!



Toen werden we verwacht in de ruimte ernaast, hierboven zie je de foto ervan. Het lijkt redelijk klein, maar het viel nog best mee!


Tom Sebastian praatte alles aan elkaar, en ik vond dat hij het ontzettend leuk deed! En man, kan ik nog even zeggen hoe geweldig mooi haar hij heeft?
Er werden verschillende dingen verteld, en ze begonnen over de geschiedenis en de evolutie van Youtube, eigenlijk best interessant! Ook lieten ze wat filmpjes zien die erg bekend waren van verschillende merken en reclames.
Na de eerste conferentie hadden we even een pauze, waarna we (de merken + pr-bureaus en de vloggers) apart verwacht werden in verschillende ruimtes.
Daar leerden we over belichting, hoe je praat in je video's, hoe je je boodschap overbrengt en concentratie. Ook leerden we behoorlijk wat technische dingen die vooral voor de vloggers zelf erg handig zijn om bijvoorbeeld sneller gevonden te worden.

Ik heb zeker geen spijt dat ik ben gegaan, ik heb ontzettend veel boeiende en interessante dingen gehoord!

Daarna hadden we weer even een korte pause, kan je nagaan, de hele tijd luisteren van 1 tot 6 en maar 2 korte pauzes van vijf tot tien minuten! Maar het was het allemaal waard!
Toen werden we weer samengevoegd en heeft Mischa Coster, een psycholoog veel dingen verteld die mij toch wel even aan het denken zette. Al had het niet zoveel te maken met het youtube, hij vertelde genoeg interessante dingen over hoe de mens in elkaar zet en hoe wij denken, heel herkenbaar en leuk.



Ook waren Mascha van beautyglos.nl en Cynthia van mislipgloss.nl aanwezig, en hebben aan het eind hun eigen verhaal verteld over hoe ze zijn begonnen en wat bloggen voor hun en hun leven is gaan betekenen. Ik wist natuurlijk al veel omdat ik ze al een tijdje volg, maar toch vond ik het ook erg leuk om ze eens in het echt te zien en te horen!




Binnen een paar dagen komt de vlog online, maar het is erg weinig aangezien ik er (bijna) niet heb gevlogd. Toch vond ik het wel leuk om te editten, want er zat een OOTD en unboxing van de goodiebag in. Die krijgen jullie dus nog te goed!
Het was ontzettend leuk en ik heb veel geleerd, ik hoop dat jullie het leuk vonden!!

Photobucket

You might also like