maandag 22 april 2013

Enquete!

Tuvamalmo-08042013-1966_516db4aa9606ee44b84d4ca0_large

De laatste tijd krijg ik weer veel reacties en ik vraag me best vaak af wie jullie nou eigenlijk zijn en hoe vaak jullie mijn blog bezoeken. Daar zijn natuurlijk enquetes voor, en de laatste keer dat ik dat heb gedaan voor jullie is echt alweer een jaar geleden of iets dergelijks, dus vond ik het wel weer tijd worden!
Vandaag dus een extra artikeltje zonder echte inhoud, want die vraag ik aan jullie! Het zijn rond de 5 vragen, dus echt lang ben je er niet mee bezig. Ik vraag jullie om hem zo eerlijk en goed mogelijk in te vullen, daar heb ik het meest bij!

Hier is de link van de enquete, daar kunnen jullie hem invullen.

http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=146030

Over een tijdje zal de uitslag op mijn blog komen, en weten jullie en ik wat meer over elkaar!
Bedankt alvast voor het invullen, en I....


Photobucket                     Bron: Weheartit.com

You might also like