dinsdag 23 april 2013

Bikini body!

Large

Nu het weer weer beter word, de zomer dichter bij komt en de dunne kleren weer aan kunnen beginnen veel mensen weer met work-outs, joggen, skeeleren en nog veel meer om weer aan hun strakke bikini body te werken!
Ook ik ben de laatste tijd weer bezig, en vandaag ga ik jullie wat filmpjes en leuke weetjes laten zien!



Laat ik maar meteen beginnen met wat filmpjes, hier is een vrouw die al een hele tijd elke week een video upload waar ze een aantal work-outs doet. Ik moet zeggen, soms word ik een beetje gek van haar enthousiasme, maar ze legt het wel duidelijk uit en maakt haar video's wel leuk.
Ik ben nu al ongeveer 2 weken bezig met elke dag 2 of 3 filmpjes af te gaan en de work-outs te doen, en ik merk nu al dat ik er steeds handiger en beter in word.
Sowieso doe ik al ongeveer 2 maanden elke dag buikspier oefeningen, om mijn buik wat meer getraint er uit te laten zien en strakker te maken.
Vaak zorg ik dat ik in totaal per dag ongeveer 20 minuten tot een halfuur bezig ben, + elke dag een half uur heen, en terug fietsen naar en van school.





Motivatie is vaak het probleem bij veel mensen. Iedereen wil een strakke buik in haar bikini, maar moeite er voor doen, mwa liever niet!
Ook ik merk dat motivatie nog al schaars is bij mij, maar ik zorg dat ik er vaak mee geconfronteerd word. Volg bijvoorbeeld op Tumblr, Instagram, Twitter, Facebook of Pinterest een behoorlijk aantal fitness, pilates, of work-out profielen, die redelijk vaak posten. Elke keer als jij zo'n foto of post ziet herinnert dat je er aan dat jij dit ook kan krijgen of ook moet doen!

Een paar twitter acounts zijn bijvoorbeeld: @HealtyTips, @YoureMotivation of @FITNESS

Large


Het is belangrijk dat je sport en niet alleen maar oefeningen doet, ga bijvoorbeeld eens met de fiets in plaats van de bus of auto, en loop eens een extra rondje met je hond of ga een stukje joggen!
Ook voeding is belangrijk om op te letten, je kan sporten wat je wilt maar als je daarna weer met een zak chips op de bank zit denk ik niet dat je veel vooruitgang zult boeken.

Zorg dat je dit in regelmaat doet, gezond eten, work-outs, joggen en er gewoon aan denken.
Natuurlijk mag je best op vrijdag een reep chocola eten, of een zak chips er bij pakken, maar denk bijvoorbeeld ook eens aan popcorn, veel gezonder dan chips, of als je dan al chocola neemt, neem puur, die is het meest healthy!
Let ook op wat je drinkt, neem jij altijd limonade, cola of iets? Kijk eens naar andere dingen die je lekker vind. Let wel op, op heel veel verpakkingen van sapjes staat dat het helemaal healthy is, maar er zit dan nog veel suiker in. Je moet zelf uitvinden of je dat wat boeit of niet, ik drink zelf liever water of iets dergelijks.
Meestal als ik een sapje drink vul ik 3/4 glas vol met sap, (of de helft, dat licht er aan hoe zoet het drankje is) en daarna voeg ik nog wat water toe om het te verdunnen, wel lekker, maar niet zo zoet! Zelf hou ik namelijk helemaal niet erg van zoete drankjes en bijvoorbeeld cola of iets, ik drink dus liever een sapje met water!
Hou jij ook niet van zoet maar drink jij liever iets fris en waterigs? Ga voor een glas water met citroensap er door heen! Ik vind het echt heel lekker, helemaal als je er iets zoets bij eet.

Experimenteer lekker en let op wat je eet en drinkt, daar kan je al een hele hoop aan veranderen!
Ik hoop dat jullie het leuk vonden en hier wat aan hebben gehad.

Ben jij al weer helemaal bezig om je bikini body te shapen?

Photobucket +

You might also like