zaterdag 1 december 2012

Een drukke week achter de rug.

N50b622e5ea94e_large

Heei dames!
Vandaag is het weer tijd voor een persoonlijke update, omdat er veel gebeurd is en gaat gebeuren.
We zitten in de drukste maand van het jaar, maar ik heb het idee dat ik met school nu in de drukste maanDEN zit. 
Ik heb ontzettend veel gedaan, geleerd en in december heb ik waarschijnlijk alleen maar drukte van sinterklaas, kerst, en oud en nieuw. Natuurlijk ben ik al bezig geweest met looks en andere dingen, dus ben je benieuwd, houd mijn site de komende weken in de gaten!


Tumblr_me7ar16w981rivb76o1_500_large

Vorige week was toch wel even de meest drukke en chaotische week ever, met school, stage, afspraken en mijn blog.
Alles bij elkaar is behoorlijk veel, en dat merk ik ook erg aan dat ik de laatste tijd ontzettend moe ben.
Deze week had ik elke dag een toets, en dat valt niet mee aangezien je normale huiswerk en school dingen gewoon door gaan.
Ik probeer ook nog aan mijn blog te werken, dus is het behoorlijk druk als ik in de middag thuis kom. Ik maak een lijstje met wat ik moet doen en om half 5 start ik met mijn blog. Dat doe ik om even pauze van mijn schoolwerk te hebben.

Vorige week heb ik ook een interview gehad omdat ik in de schoolkrant kom, super leuk natuurlijk, maar het neemt wel weer vrije tijd in beslag. Ik ga dan ook na school gelijk aan het werk en houd bijna geen relax tijd meer over. Kijk daarom ook niet raar op als je binnekort even een dag geen artikel meer ziet, dan weten jullie waardoor het komt.

Gelukkig is de week voorbij en hebben we lekker weekend, TG! 
Dit weekend ga ik niet veel doen, ik ga huiswerk maken en nog even snel de stad in. Morgen ga ik echt alleen maar bloggen, ik ga proberen om 2 weken voor te werken met filmpjes en artikelen. Dan kan ik de volgende 2 weken even wat rustiger aan doen en bij komen.

Tumblr_mdtoxpal3w1riyhqfo1_500_large

Het weer word er niet beter op, maar ik kan ook weer niet wachten tot het mooie winter wonder land verschijnt, en alle daken en wegen weer bedekt zijn met een laag sneeuw.
Het liefst wel in de vakantie, want ik haat het om op een gladde weg te rijden, tot nu toe kom ik elk jaar wel met een blauwe gekneusde knie thuis.
Ja, ik hou van de winter tijd, de kerstbomen komen weer te voorschijn, de versiering, de lichtjes, het word zo gezellig in huis. Elke keer in januarie of februari vind ik het weer een hard en pijnlijk afscheid, want het staat gewoon zo gezellig!

Goed, ik heb jullie weer even bij gepraat, ik hoop dat jullie het leuk vonden.
Heb je nog leuke ideeien, tips of weet ik veel wat, laat het hieronder achter, ik ben je erg dankbaar!
Wat vind jij van de winter en de kerst sfeer?


Photobucket

You might also like