vrijdag 30 november 2012

Je bureau/werkkamer in stijl!

Tumblr_m0y1577tgm1qcr6iqo1_1280_large

Ik hou ervan om een goed opgeruimde en geordende werkplek te hebben. Basic, licht maar toch met wat leuke kleur accenten en accessoires.
Laatst zocht ik wat leuke inspiratie als je je werkplek mooi opgeruimt en verzorgd er uit wilt laten zien.
Kijk je mee?


Tumblr_mdvmdyauxo1qerbano1_500_large

Hier zie je een basic bureau, en ik hou van dat werkblad! Super mooi als het doorzichtig is of reflecterend. Ook die stoel is geweldig, ik hou wel van die stijl. Het ziet er mooi opgeruimt maar toch gezellig uit.

Thumb_108860515962342385_kuviyjdh_c_large

Hier is een duidelijk kleur accent aan toe gevoegd. Ik vind de kleur en de stijl erg leuk, en de vorm van het bureau spreekt me ook wel erg aan. Ik hou er van als het mooi licht, strak maar toch gezellig is, en dat is dit plekje zeker!


Great-small-home-office-ideas_20_large

Handig als je weinig ruimte hebt of zo'n klein hoekje, je kan er prima een bureau en een kast in kwijt! Dit vind ik een heel erg leuk hoekje, en het is toch een beetje afgezonderd van de rest van de kamer. De bloemetjes brengen wat kleur en leven in dit witte hoekje.

Great-small-home-office-ideas_19_large

Ook hier zijn weer wat kleur accenten aan toegevoegd, en is het daglicht sterk aanwezig.
Het bureau vind ik erg tof, en ook een geweldige plek om je op te maken. Aan opberg ruimte kom je niet te kort, Je kan hier alles mooi weg werken in een laatje of kastje.

Great-small-home-office-ideas_14_large

Dit is een klein hoekje, waar je makkelijk kunt zitten met je laptop of je werk. Ik vind hier de plankjes met boeken en het draad met kaartjes erg leuk, dat maakt het toch gelijk wat gezelliger. Wel word het vaak wat druk, maar daar moet je gewoon een goede balans tussen vinden.

Great-small-home-office-ideas_06_large

Hier is erg leuk gewerkt met een kleine kast met veel hoekjes en vakjes, zo kan je al je spullen super mooi kwijt!

Tumblr_mdt559mssx1re86kfo1_500_large

En last but not least, dit vind ik toch wel het geweldigste hoekje, de stoel, de kleuren, de lijst met de quote, super!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden, en dat jullie er wat inspiratie uit haalden.
Welke is jou favoriet?
Photobucket

You might also like