zaterdag 27 oktober 2012

Lovely styles #3

30m9wjl_large

Het is al weer een tijdje geleden dat ik lovely styles online zette, dus vandaag is het weer tijd voor 3 trends van deze tijd! Ik heb gekozen voor de mannelijke looks, de printed leggings en de oversized sweaters.
Ben je benieuwd hoe je ze draagt, combineerd etc? Lees dan gezellig mee!


Vintage Hat, Stradivarius Sweater, Zara Jeans, Converse


Pin Kaholic Army Vest, Jeffrey Campbell Damsel Cross

Als eerst dus de boy friend style, lekker baggy, en behoorlijk mannelijk.
Je kan je hele outfit all the way gaan, of je voegt 1 item toe, de keuze is aan jou.
Zoals je hierboven ziet kan je lekker een baggy spijkerbroek met riem aan en daar een oversized shirt in doen, simpel makkelijk en super trendy! Wat ik zelf erg leuk vind is gewoon 1 mannelijk ding aan je outfit toevoegen, bijvoorbeeld een baggy broek of een stoer jack zoals hierboven. Houd de rest van je outfit simpel, maar wel lekker vrouwelijk en zet er een stel killer heels onder, geweldig!

Dog, Boots

Tumblr_m8hluewki61rcbuu9o1_500_large


91984353b76a9a6fda64defb65bd7433_large

Dan de geprinte leggings broeken, I like them! Ze maken je outfit lekker kleurrijk, zodat je verder niet veel moeite meer hoeft te doen!
Combineer hem zoals hier boven met simpel een truitje en een blazer of jasje, of ga wat verder en doe er een jurkje over een oversized shirt bij!
Ik vind deze trend echt heel leuk, je doet hem aan en heel je outfit ziet er meteen anders uit.
Een groot voordeel vind ik dat het lekker makkelijk is en dat je er verder niet veel meer over hoeft na te denken.

542437_431716073547640_1621400776_n_large


Tumblr_mc3fuwztwz1r7yff4o1_500_large

En dan de laatste trend van deze keer, de grote truien, ik weet zeker dat iedereen er wel een paar in zijn kast heeft liggen. Zo niet, dan liggen de winkels er vol mee en is dit zeker een trend die je niet wil laten gaan!
Ze zitten heerlijk, houden je lekker warm en kunnen ook nog eens heel fashionable er uit zien! Kaching! Alles in een, de perfecte outfit.
Draag een langere trui met alleen een legging, maillot of een panty er onder, en als het echt koud is met een warme sjaal zoals hier boven!
Je kan hem boven een broek, met opvallende schoenen of tas dragen, zodat die je outfit wat kleur en fashion geven.

Dit was het al weer, ik hoop dat jullie het leuk vonden!
Laat hieronder achter welke trends ik volgende keer moet behandelen!

Welke trends vind jij leuk?!




Photobucket

You might also like