maandag 3 september 2012

Review: Oogschaduw mono KIKO 131


 Vandaag weer een review van een KIKO product, en er volgen er nog meer!
Dit keer over een mooie oogschaduw die mijn moeder heeft gekocht, maar het leek me wel leuk om deze ook te reviewen.
Benieuwd? Lees mee!

 Het leuke doosje vind ik echt een pluspunt. Het staat strak, luxe, en je ziet alsnog de kleur door het doosje heen, slim en leuk!  Dit is de kleur 131.
 Natuurlijk KIKO er in gegrafeerd, hoe kan het ook anders!
De kleur is donker mat bruin, dus ik ben benieuwd naar de swatch!
 De kleur is redelijk gepigmenteerd, al had ik de finish wat matter verwacht.
Er ligt een subtiele glans over heen, dat natuurlijk ook heel mooi is.

Ook had ik hem iets donkerder en gepigmenteerder verwacht, maar ach, niet alle oogschaduws zijn perfect.
De kleur is een prima basis kleur, en mooi voor een every day make upje.
Dit was de review, ik hoop dat je het leuk vond!
Photobucket

You might also like