zondag 2 september 2012

LOTE: Party in Italy

 Toen ik op vakantie was heb ik natuurlijk ook leuke feestjes gehad, en had ik mij daar natuurlijk ook voor op gemaakt.
Er was een weekend marathon muziek (like, 48 uur lang muziek) en daar ging ik natuurlijk met een groepje heen, om even los te gaan etc. Het was echt een soort festival achtig, en alles was er op en er aan. Verschillende bandjes, vuurwerk, eten, drinken, een enorme tent etc. echt heel erg gaaf!
In dit artikeltje ga ik jullie mijn look laten zien, ik hoop dat jullie het leuk vinden!





Alle producten die ik heb gebruikt:

= Essence stay natural concealer - 03 soft nude
= L'oreal true match poeder - w7 canelle
= Max blush - Rosewood
= KIKO all over shimmer highlighter - 03
= Essence eyeshadow base 
= Hema wenkbrauw potlood - 09
= KIKO single oogschaduw - 119
= Catrice quat - 010 The seasons must have
= Grimas matte wit oogschaduw
= Essence 2 in 1 eyeyliner
= KIKO lipstick - 11

Ik hoop dat je het leuk vond!
Laat jou ideeien voor bijvoorbeeld looks etc. achter in de comments!


Photobucket

You might also like