donderdag 30 augustus 2012

Review: KIKO All over light face and body highlighter

Zoals jullie waarschijnlijk al door hebben gehad ben ik de laatste tijd dol op gezichtsproducten.
Mooie highlighters, blushes, bronzers, poedertjes, ik ben er helemaal verliefd op.
Op vakantie ben ik natuurlijk niet zomaar langs de KIKO store gelopen, maar heb ik daar uitgebreid rond gesnuffeld.
Voor 5,20 nam ik deze prachtige gezichts highlighter mee en ik ga hem vandaag met jullie bespreken.


Ik heb jullie al vaker gezegd dat ik de doosjes echt geweldig vind, het geeft een heel professioneel en luxe gevoel, en dat is precies wat je als merk over wilt brengen.
Dit producte is 5,5 gram, en kan je voor face en body gebruiken.


Eyecandy!!
Ik vind het leuk dat KIKO het logo er in heeft gedrukt, het maakt het net even wat specialer en is mooier dan geen opdruk.
De verpakking heeft een soort rubberen matte uitstraling, en het voelt zeker niet goedkoop aan.
Dit is de kleur 03.

Dit is een swatch met een droge vinger, bam! Veel pigment en een geweldige kleur.
Hij is niet helemaal goud, maar af en toe zie je ook een lichte zilvere gloed er over heen gaan.
Deze highlighter is dus ook perfect voor in de winter, want dan draag ik graag een zilvere highligther.
Ik ben erg tevreden met dit prachtige poedertje, en zal deze dan ook vaak gaan gebruiken.
Je zou hem namelijk ook als oogschaduw kunnen gebruiken, dus het is ook nog eens multi functioneel.
Photobucket

You might also like