vrijdag 31 augustus 2012

Mijn favoriete.... Gezichtsproducten! #1



Op vakantie bedacht ik me om weer eens een reeks artikelen te maken met ongeveer de zelfde bedoelling.
Ik dacht eens na en uiteindelijk kwam ik op mijn favoriete.... Gezichtsproducten, oogproducten, lipproducten, nagellakjes, verzorging en meer.
Zoals je al aan de titel kan lezen begin ik vandaag met de gezichtsproducten, omdat dat voor mij ook de nummer 1 mooiste producten zijn van dit moment.
Kijk je mee?


 Dit zijn alle producten, 4 stuks in totaal.
2 highighters, (oh wat is het toch een prachtig product) 1 blush en 1 bronzer.
Laten we maar beginnen met het mooiste, namelijk de highighters. Ik heb er 1 van KIKO, en 1 van Essence, namelijk de sunclub highlighter in de kleur 01 ibiza sun.

De laatste 2 swatches zijn van deze prachtig glanzende poedertjes. De 1 na laatste is van KIKO, en zoals je ziet heeft hij een gouden shimmer, met af en toe een zilvere gloed.
De highlighter is niet heel warm, maar wel mooi te combineren in alle seizoenen.
Daarnaast (Rechts) zie je de Essence hightlighter, een warme, misschien wel bijna blush/bronzer te noemen highlighter.
Ik vind hem erg fijn voor in de zomer, en geeft je huid een stralende warme gloed.
Hierbij gebruik ik meestal geen blush of bronzer, tenzij ik hem heel lichtjes aanbreng. De highlighter is zelf al gekleurd en goed gepigmenteerd.
 Dan de laatste 2 producten, de blush en de bronzer.
Als favorieten koos ik de Hema Jip en Janneke bronzer, die ooit in een LE zat.
De bronzer is niet te donker en is perfect als je een lichte huid hebt. Voor mij is hij perfect, tot dat ik zelf bruin word door de zon op vakantie.
Dan de blush, de geweldige blush van MAX, ja je leest het goed, van de Action dus!
Dit is de kleur 032 Rosewood, en hij is echt prachtig, kijk maar.

De bronzer en de blush zijn de 1e 2 swatches, en ze zijn zo goed als mat, ook al zie ik in de bronzer een lichte, erg lichte glans.
De blush is voor zo weinig geld ontzettend goed en super fijn! De poeder voelt zacht aan, en is zo gepigmenteerd! Het is een koraal kleurige blush, en ik draag hem zeker de laatste tijd erg vaak.

Dus dat waren mijn favoriete... gezichtsproducten, en volgende keer komt er weer een ander onderwerp aan bod!
Wat is jou favoriete gezichtsproduct?
Photobucket

You might also like