zaterdag 16 juni 2012

Winactie! (gesloten)


Jeaaaaaaaaaaah! Ik heb de 1000 abbonees gehaald op youtube, en daar ben ik super mega blij en trots op.
Ik ga daarom een winactie doen, omdat jullie het helemaal verdiend hebben.
De winactie vertel ik in deze video, kijk hem zeker even helemaal af om te weten wat je moet doen en wat je kan winnen.




Dus, wat moet je doen?


  1. Geabboneerd zijn
  2. Groen duimpje op deze video
  3. Een reactie onder deze video, of onder het artikel op mijn site. Met daarin je favoriete product, het merk, de kleur, wanneer en hoevaak gebruik je het etc. Maak er iets leuks van!
Je kan meedoen tot 30 Juni.
Niet zo moeilijk toch?
Ik hoop dat jullie allemaal mee doen, en dat jullie het leuk vinden.
Als je wint stuur ik je een mail naar het email adres waar je je reactie mee heb gegeven, of een mail op youtube. (Dat ligt er aan waar je hebt gereageerd)


Photobucket

You might also like