zaterdag 16 juni 2012

De laatste loodjes en proefwerk week.

522238_426923903985247_1882628501_n_large
Zo aan het einde van het jaar vond ik het wel weer eens tijd voor een personal update.
Dat is iets wat ik eigenlijk heel weinig doe, geen idee waarom niet.
Ik wil juist mijn blog lekker persoonlijk houden, zodat jullie je op je gemak voelt op mijn blog.
Anyways, vandaag ga ik even lekker een klets artikel online zetten, ik hoop dat jullie het leuk vinden!


Het eind van het jaar is bijna in zicht en de meeste moeten nog een paar lessen en wat toetsen maken.
Ook ik moet nog even een week bikkelen, want bij mij beginnen de toetsen op donderdag, en dan tot volgende week dinsdag. De drie dagen ervoor zijn gewoon film kijken, herhalen, dingen inhalen die je gemist hebt, en leuke dingen doen.
Verder zijn er in de toets week veel dingen waar je niet voor hoeft te leren, en makkelijke hoofdstukken etc.
School is dan eigenlijk klaar, en dan heb ik vakantie!
Je zou dan zeggen dat ik lekker kan uitrusten, maar eigenlijk moet ik keihard voor werken voor mijn blog.
Aangezien ik 4 weken op vakantie ga is het plan om gewoon door te blijven bloggen elke dag.
Ik neem mijn laptop mee, dus kan gewoon lekker bloggen, reacties beantwoorden en ben gewoon elke dag of om de dag actief op social media.
179623_4003547643563_416236628_n_large
Gister heb ik mijn nieuwe camera (Lumix panasonic fz 48) binnengekregen, dus ben daar ook super excited over! Ik ben er lekker mee aan het oefenen en kijken wat de opties zijn. Je kan dus nog niet meteen goede kwaliteit zien in mijn filmpjes, want ik heb er nog een stuk of 4 ingepland die ik dus al heb gemaakt.
Ik ga denk ik pas in de vakantie echt er mee filmen, dus daarna kan je pas goede kwaliteit verwachten.

Ik ben echt ontzettend toe aan de vakantie, en ben gewoon even klaar met school. Altijd maar in de klas zitten, en maar luisteren en werken, kunnen ze nou echt niets beters verzinnen om te doen?
Het liefst zit ik gewoon de hele dag te bloggen en filmpjes en foto's te maken, maar jammer genoeg kan dat niet.
Over 2 jaar doe ik mijn examen, en dan zien we wel wat ik ga doen met opleidingen en mijn blog.

Voor volgend jaar heb ik een vakkenpakket gekozen, in de richting economie.
Ik heb wiskunde, geschiedenis, duits, frans, en tekenen gekozen, dat buiten de vaste verplichte vakken.
(Denk aan nederlands, engels, economie, scheikunde, CKV, gym etc.)
380176_401124589938439_1103185030_n_large

Goed, ik ga dit artikel niet te lang maken, want ik zelf heb daar een hekel aan.
Maar ik hoop dat jullie het wel leuk vinden als ik gewoon af en toe een persoonlijke update doe, en jullie een beetje bij praat.


Photobucket

You might also like